رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مستاجران در حال ترک تهران هستند/ افزایش ۴ برابری خانه‌های خالی در کشور

17:04 - 25 تير 1397
کد خبر: ۴۳۶۷۹۲
نایب رییس اتحادیه املاک گفت: در ماه‌های اخیر و به دنبال افزایش قیمت مسکن و اجاره بها در شهر تهران شاهد روند مهاجرت اقشار اجاره‌نشین از تهران به سمت شهر‌های اطراف از جمله کرج، شهریار، پردیس، رودهن و ... هستیم.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ،تکلیف بیرانوند و پرسپولیس مشخص شد،مقصد بعدی بازرسان آژانس کدام دانشگاه است؟، فرانسوی‌ها خواهان جذب ملی‌پوش ایران، جمع بندی پوتین از بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ و بازداشت یک زن پیش از انجام عملیات انتحاری اینها عناوین اخباری هستند که می توانید در بسته خبری امروز مرور کنید.
 
موافقت کی‌روش برای هدایت مصر

فارس، سایت الفجر مصر خبر داد که فدراسیون فوتبال مصر در آستانه اعلام نام سرمربی جدید تیم ملی مصر قرار دارد. ابو ریده، رئیس فدراسیون مصر تماس‌های خوبی را با کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران داشته است تا هدایت فراعنه را در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آفریقای ۲۰۱۹ برعهده بگیرد.

مستاجران در حال ترک تهران هستند/ افزایش ۴ برابری خانه‌های خالی در کشور
کی روش برای هدایت مصر موافقیت اولیه اش را اعلام کرده است و قصد ترک تیم ملی ایران را دارد. اما او فرصتی را از فدراسیون مصر خواسته تا کارش را با فدراسیون ایران به صورت دوستانه به پایان ببرد.
 
 
تکلیف بیرانوند و پرسپولیس مشخص شد

علیرضا بیرانوند امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا تکلیفش برای ماندن یا رفتن از این تیم مشخص شود.

مستاجران در حال ترک تهران هستند/ افزایش ۴ برابری خانه‌های خالی در کشور
بیرانوند با وجودی که قرارداد دارد، اما مدعی شده بود از تیم‌های خارجی پیشنهاد دارد، اما در جلسه‌ای که او امروز با گرشاسبی داشت به دلیل شرایط پرسپولیس و محرومیت از نقل و انتقالات با باشگاه پرسپولیس توافق کرد که فعلا در تیم بماند.
 
فرانسوی‌ها خواهان جذب ملی‌پوش ایران

سایت «girondins۳۳» فرانسه، سامان قدوس وینگر ایرانی پس از بازگشت از جام جهانی به باشگاه استرشوندس سوئد درخشش خود را آغاز کرده است و در دیدار با مالمو گلزنی کرد.
کیندنبرگ، رئیس باشگاه استرشوندس سوئد عنوان کرده است که تیم بوردو فرانسه به دنبال جذب سامان قدوس است.
 
جمع بندی پوتین از بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸

تسنیم، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه شب گذشته بعد از برگزاری بازی فینال جام جهانی فوتبال بین تیم‌های ملی فرانسه و کرواسی (که با نتیجه ۲-۴ به نفع فرانسه تمام شد)، اعلام کرد که روسیه به برگزاری موفق جام جهانی فوتبال در این کشور افتخار کند.

مستاجران در حال ترک تهران هستند/ افزایش ۴ برابری خانه‌های خالی در کشور
پوتین گفت: «ما با موفقیت توانستیم این مسابقات را به بهترین شکل سازماندهی کنیم و این کار را برای طرفداران فوتبال در داخل کشور و برای همه طرفداران ورزش در سراسر جهان انجام دادیم.»
 
تصمیم جدید گمرک برای جلوگیری از خروج ارز

بر اساس اعلام دفتر تعیین تعرفه و ارزش گمرک ایران، حداکثر فاصله زمانی قابل قبول بین پروفرما و ثبت سفارش یک ماه تعیین شد. این بخشنامه به منظور جلوگیری از تخلفات برخی واردکنندگان درخصوص ارائه پرفروما غیر متعارف با تاریخ‌های قبل از افزایش قیمت کالا و با نرخ تسعیر ارز پایین‌تر و یا بالاتر نسبت به ثبت سفارش صادر شده است.
 
ایران در سوریه باشد ما هم هستیم!

مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید که نظامیان آمریکایی تا زمانی که ایرانی‌ها به «ارعاب» منطقه ادامه دهند، در سوریه باقی خواهند ماند؛ اظهاراتی که به نظر می‌رسد بر خلاف وعده پیشین کاخ سفید برای خارج کردن سریع‌تر نظامیان ایالات متحده از سوریه است.

مستاجران در حال ترک تهران هستند/ افزایش ۴ برابری خانه‌های خالی در کشور
ترامپ پیشتر در ماه آوریل گفته بود که نظامیان آمریکا بلافاصله سوریه را ترک خواهند کند، مسئله‌ای که موجب بهت و حیرت مقامات رژیم صهیونیستی شد و از نظر آن‌ها این سخن به مثابه تسلیم کردن این ناحیه به روسیه و ایران بود.
 
مستاجران در حال ترک تهران هستند

ایسنا، حسام عقبایی نایب رییس اتحادیه املاک گفت: در ماه‌های اخیر و به دنبال افزایش قیمت مسکن و اجاره بها در شهر تهران شاهد روند مهاجرت اقشار اجاره‌نشین از تهران به سمت شهر‌های اطراف از جمله کرج، شهریار، پردیس، رودهن و ... هستیم؛ این جابه‌جایی از نظر رفت و آمد ابعاد منفی دارد. ممکن است حاشیه‌نشینی، قدرت خرید مستاجران را بالا ببرد، ولی باعث مشکلات اجتماعی و معضلات عبورو مرور می‌شود.
 
افزایش ۴ برابری خانه‌های خالی در کشور

مشرق، وحید عزیزی پژوهشگر مسکن شب گذشته با حضور در برنامه پایش با تشریح وضعیت مسکن کشور گفت:: در حال حاضر مسکن به یک کالای مصرفی تبدیل شده است، در ده سال اخیر دو سوم از کل مسکن‌های ساخته شده با نیت و هدف سرمایه گذاری ساخته شده است. در ده سال اخیر میزان خاله‌های خالی ۴ برابر رشد کرده و میزان رشد این مسکن‌ها سالیانه ۱۷ درصد بوده است.
 
بازداشت یک زن پیش از انجام عملیات انتحاری

مهر، یک منبع امنیتی عراقی امروز اعلام کرد که نیرو‌های امنیتی موفق شده اند یک تروریست انتحاری را بازداشت کنند.بر اساس این خبر یک زن انتحاری تروریست که کمربند انفجاری داشته در مرکز خانقین در استان دیالی بازداشت شده است.
 
مستاجران در حال ترک تهران هستند/ افزایش ۴ برابری خانه‌های خالی در کشور
این منبع تأکید کرد که این زن در یکی از خانه‌های مسکونی در مرکز خانقین بازداشت شده است در حالی که این کمربند را به تن داشته است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *