داداش‌زاده: دلالانی که اسکوچیچ را آوردند می‌خواستند زیرآبش را بزنند/ امیدوارم تیم ملی از دودستگی بازیکنان آسیب نبیند

0:10 - 01 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۶۷۴۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم این حواشی و اختلافات در آستانه جام جهانی هر چه زودتر مدیریت و برطرف شود تا تیم ملی آسیب نبیند.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره ابقای دراگان اسکوچیچ توسط هیئت رییسه فدراسیون فوتبال با وجود رد صلاحیت از سوی کمیته فنی اظهار داشت: متأسفانه دلالانی که اسکوچیچ را به تیم ملی آوردند می‌خواستند زیرآب این مربی را بزنند و باعث برکناری‌اش شوند.

وی افزود: اسکوچیچ کار خاصی برای تیم ملی فوتبال انجام نداد و فقط مدیریت کرد. او تاکتیک و سیستمی را تغییر نداد و همان تفکرات قبلی در تیم ملی اجرا شده و می‌شود. به هر حال باید در جام جهانی بدرخشیم نه اینکه عقب بمانیم.

پیشکسوت فوتبال درباره وتوی تصمیم کمیته فنی از سوی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: در همه جای دنیا کمیته فنی حرف اول را می‌زند، اما کمیته فنی در ایران کشک است. واقعاً در فوتبال ایران این موضوع حقیقت دارد، تمام تیم‌ها کمیته فنی دارند، اما آن‌ها هیچ نقشی در تصمیمات فنی ندارند. البته برکنار کردن اسکوچیچ در این مقطع زمانی هم کار درستی نبود، اما با اعتبار کمیته فنی هم بازی کردند.

داداش‌زاده در پایان درباره دودستگی و اختلاف بین بازیکنان تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: در خانواده همیشه درگیری و اختلاف وجود دارد، اما باید بزرگتر خانواده این اختلافات را حل کند که متأسفانه بزرگی در فدراسیون فوتبال و تیم ملی وجود ندارد تا به این حاشیه‌ها پایان بدهد. امیدوارم این حواشی و اختلافات در آستانه جام جهانی هر چه زودتر مدیریت و برطرف شود تا تیم ملی آسیب نبیند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *