رئیس جمهور: اگر نگاه تحولی نباشد و به وضع موجود قانع باشیم، تحولی ایجاد نمی‌شود

18:22 - 31 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۷۴۶۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه کشور نیازمند تحول اساسی است، گفت: اگر نگاه تحولی نباشد و به وضع موجود قانع باشیم، تحولی ایجاد نمی‌شود.

خبرگزاری میزان - آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، عصر جمعه در نشست با خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان استان مرکزی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی در اراک اظهار کرد: اگر نگاه تحولی نباشد و به وضع موجود قانع باشیم، تحولی ایجاد نمی‌شود.

وی ادامه داد: شرایط اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه اکنون نیازمند تحول است، وضع موجود با وضع مطلوب فاصله دارد که باید فاصله بین این ۲ وضعیت را کم کرد.

رییس جمهور عنوان کرد: توفیقی برای بنده و همکاران است که در جمع فرهیختگان، خانواده‌های معظم شهیدان و نخبگان استان مرکزی هستم، نکات بسیار خوبی مطرح شد که مورد توجه است.

آیت‌الله رییسی اظهار داشت: ارتباط با نخبگان، خانواده شهدا نباید بسنده به این نشست‌ها شود، و این نشست‌ها شکل نمادین دارد و این ارتباط باید برقرار باشد بین دولت و چهره‌هایی که آنها دغدغه مردم را دارند.

وی افزود: ارتباط با اجتماعات نخبگان باید به عنوان یک غنیمت تلقی شود و این مهم همواره تاکید شده است.

آیت‌الله رییسی بیان کرد: باید خواهران و براداران، دانشگاه‌ها وحوزه‌ها که نقطه نظری دارند بتوانند مطالب خود را به دولت منتقل کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *