رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

21 زندانی با کمک خیران اصفهانی در روز ولادت امام موسی کاظم (ع) آزاد شدند

10:12 - 30 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۶۰۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان، گفت: به مناسبت میلاد امام موسی کاظم (ع) با کمک خیران استان موجبات آزادی ۲۱ زندانی با اهدا مبلغی بالغ بر 10 میلیارد ریال فراهم شد.

خبرگزاری میزان - در چهارشنبه‌ای دیگر بنام امام رضا (ع) خیرین برگ دیگری بر تقویم کار خیر در زندان های استان اصفهان به یادگار ثبت کردند.

همزمان با برگزاری چهارشنبه ای دیگر بنام حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) خیرین اصفهانی در زندان مرکزی اصفهان گرد هم آمدند تا گره ای از مشکلات زندانیان و خانواده های آنان باز کنند.

در این چهارشنبه که مراسم ویژه ای مصادف با میلاد هفتمین امام معصوم و در بند حضرت امام موسی کاظم (ع) برگزار شد حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری، موسویان دادستان و جمعی از معاونان رئیس کل و دادستان مرکز استان اصفهان حضور داشتند که خیران جوان شهرستان اصفهان با استماع سخنان برخی زندانیان و اطلاع از موضوع پرونده‌های آنان زمینه آزادی ۲۱ زندانی را رقم زدند.

غلامحسین وطنی مدیرعامل خیریه امام موسی کاظم (ع) زندان های استان اصفهان در این مراسم اظهارکرد: به مدد آقا علی بن الموسی الرضا(ع) و با حضور بیش از یکصد خیر موجبات آزادی ۲۱ زندانی با اهدا مبلغی بالغ بر 10 میلیارد ریال فراهم شد.

وی افزود: در همین راستا ۳۵۰ میلیون تومان نیز جهت خرید وسایل منزل و رهن و اجاره 8 خانواده زندانی نیز توسط خیران کمک ومساعدت شد.

وطنی در ادامه با قدردانی از حضور خیرین ومسئولان قضایی استان تصریح کرد: با کمک یکی از خیران گمنام خیریه امام موسی کاظم(ع) نیز تعداد ۸ سرویس پلاسکو به ارزش 3 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۸ خانواده زندانی اختصاص یافت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *