انتصاب جدید در وزارت جهاد کشاورزی

17:47 - 29 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۵۸۳۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، به عنوان "رئیس دبیرخانه مجوزها و پروانه‌های وزارت جهاد کشاورزی" منصوب شد.

خبرگزاری میزان _ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در حکمی از سوی "جواد ساداتی‌نژاد" وزیر جهاد کشاورزی، "محمد قربانی" معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، به عنوان "رئیس دبیرخانه مجوزها و پروانه‌های وزارت جهاد کشاورزی" منصوب شد.

این حکم در راستای تحقق تکالیف مصرح قانونی در حوزه بهبود کسب و کار از طریق تجمیع و یکپارچه‌سازی امور راهبری، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، ایجاد هماهنگی معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه و همچنین ارتباط موثر و بهینه با سایر دستگاه‌ها و نظارت عالیه بر مجوزها و پروانه‌های بخش کشاورزی و همچنین بهره‌برداری اثربخش از منابع و امکانات موجود اعطا شد.

در بخشی از این حکم آمده است‎؛ امید است با اهتمام ویژه به این امر، ضمن تشکیل و هدایت این دبیرخانه، با مشارکت و همکاری تمامی معاونت‌ها، سازمان‌های تابعه، دفاتر، اتحادیه‌ها، موسسات و شرکت‌های مادر تخصصی، سازمان‌های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، نظام دامپزشکی، اتاق اصناف کشاورزی و تشکل‌های بخش کشاورزی در تحقق این امر مهم موفق و موید باشید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *