مسئولان قضایی استان فارس از ابتدای سال به مشکلات بیش از یک هزار نفر رسیدگی کردند

16:33 - 29 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۵۵۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس از انجام ملاقات حضوری با یک هزار و 58 نفر با هدف بررسی مشکلات قضایی طی 4 ماه ابتدایی امسال در حوزه ریاست داگستری کل استان خبر داد.

خبرگزاری میزان- در حاشیه پانزدهمین دیدار عمومی مسئولان قضایی استان فارس با مراجعان، رئیس کل دادگستری استان فارس مردم داری و گره گشایی از مشکلات مردم را هنر مدیران و مسئولان خواند و بیان کرد: دیدارهای هفتگی با مراجعان در دادگستری های سراسر استان فارس با همین رویکرد انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه حس همکاری در مجموعه قضایی استان در جهت خدمت رسانی به مردم بیش از هر زمان دیگری تقویت شده است، گفت: این اقدام در راستای اجرای سند تحول قضایی به صورت مدون و برنامه ریزی شده در 47 حوزه قضایی استان در حال انجام است .

وی از انجام ملاقات حضوری با یک هزار و 58 نفر با هدف بررسی مشکلات قضایی مراجعان طی چهار ماه ابتدایی امسال در حوزه ریاست داگستری کل استان خبر داد و افزود: با استفاده از فناوری های الکترونیکی زمینه دیدار با متقاضیان در شهرستان ها نیز فراهم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه باز بودن درب اتاق مسئولان قضایی و دادستان ها در جهت تکریم ارباب رجوع همواره مورد تأکید است، خاطر نشان کرد: بخش عمده ای از مشکلات قضایی مردم نتیجه عدم آگاهی کامل آنان از قوانین است که لازم است فرهنگ مشاوره با متخصصین و حقوقدانان در بین مردم تقویت شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری فارس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *