پرونده یک میلیارد ریالی با میانجیگری شورای حل اختلاف کوار استان فارس به سازش ختم شد

15:22 - 29 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۵۴۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
پرونده یک محکوم مالی با بدهی یک میلیارد ریالی با میانجیگری اعضای شورای حل اختلاف شعبه سوم شورای حل اختلاف کوار به سازش ختم شد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین مصطفی توانی با اشاره به رهایی یک زندانی با محکومیت مالی با تلاش اعضای شعبه سوم شورای حل اختلاف شهرستان کوار اظهار کرد: پرونده این محکوم مالی با بدهی یک میلیارد ریال با میانجیگری اعضای شورای حل اختلاف شعبه سوم شورای حل اختلاف کوار به سازش ختم و محکوم علیه از زندان رهایی یافت.

سرپرست شوراهای حل اختلاف با تاکید و براهمیت حضور مستمر قضات در زندان ها افزود: حضور قضات در زندان ها و ارتباط مستقیم با زندانیان زمینه تسریع در رسیدگی به پرونده قضایی و آزادی هر چه سریعتر آنان را فراهم می کند.

وی یادآور شد: اعضای شعبه در این پرونده با دعوت از طرفین دعوا جهت سازش و ارائه مشاوره‌های لازم، پس از برگزاری چندین جلسه زمینه گذشت از شاکی را فراهم کرده و در نهایت پرونده به سازش ختم شد.

یک پرونده 8 میلیارد ریالی با تلاش اعضای شعبه 16 شورای حل اختلاف شیراز به سازش ختم شد

بر این اساس؛ یک فقره پرونده با موضوع مطالبه اجرت مثل و تقسیم اموال غیرمنقول به ارزش 800 میلیون تومان از میان پرونده های ارجاعی به شعبه 16 مجتمع یک شورای حل اختلاف شیراز به سازش ختم شد.

اعضای شعبه در این پرونده با دعوت از طرفین دعوا جهت سازش و ارائه مشاوره های لازم ، پس از برگزاری چندین جلسه زمینه گذشت از شاکی را فراهم کرده و در نهایت پرونده به سازش ختم شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: پرونده سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *