دادستان خدابنده از بیمارستان امیرالمومنین(ع) قیدار بازدید کرد

14:11 - 29 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۵۲۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان خدابنده استان زنجان در راستای صیانت از حقوق عامه، به طور سرزده از بیمارستان امیرمومنین(ع) بازدید و به مشکلات و درخواست‌های بیماران و همراهان آنها رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان- بختیاری در راستای صیانت از حقوق عامه، به طور سرزده از بیمارستان شهید امیرمومنین(ع) بازدید و به مشکلات و درخواست‌های بیماران و همراهان آنها رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.

بختیاری در حاشیه این بازدید بیان کرد: تمام دست اندرکاران و مسئولان باید رضایتمندی مراجعان را در دستور کار قرار دهند و خدمت صادقانه را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

دادستان خدابنده خاطر نشان کرد: عملکرد بیمارستان امیر المومنین(ع) در دوران همه گیری کرونا قابل قبول بوده و ادامه این روند با توجه به شیوع دوباره این بیماری باید در دستور کار قرار گیرد تا سلامت و رضایت مراجعان حاصل شود.

بختیاری در ادامه این بازدید و در راستای رفاه مراجعان بیمارستان، دستور آسفالت ریزی کل محوطه بیمارستان توسط شهرداری ظرف حداکثر 2 هفته را صادر کرد.

در این بازدید با تعدادی از بیماران مستقر در اورژانس و بخش‌های مختلف گفت‌وگو شد که دادستان خدابنده ضمن کسب اطلاع از پرسنل درمانی، پرونده بیمارستانی آن بیماران را بررسی و تذکرات لازم را ارائه کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: بازدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *