سجادی: ابقای اسکوچیچ تصمیم فدراسیون فوتبال بود/ استادیوم آزادی ناایمن نیست

13:13 - 29 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۵۰۸۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش و جوانان گفت: حدود نیم قرن از استادیوم آزادی بهره برداری شده است و طبیعتا استهلاک دارد

خبرگزاری میزان - سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت، در رابطه با ابقای اسکوچیچ اظهار داشت: این تصمیم فدراسیون فوتبال است و ما هم برای آن احترام قائلیم و کمک خواهیم کرد‌. 

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد جایگاه سرمربی تیم‌ملی تضعیف شده، خاطرنشان کرد: اینکه تضعیف شده و یا تقویت مسائل فنی است که باید فدراسیون پاسخگو باشد. از ابتدا هم گفتیم به نظرات و تصمیمات فنی فدراسیون‌ها احترام‌می‌گذاریم و اگر نیاز به پیگیری داشته باشد پیگیری خواهیم کرد. در کنار فدراسیون‌ها هستیم و هر کمکی از دستمان برآید انجام خواهیم داد‌.

وزیر ورزش خاطر نشان کرد: امیدوارم تصمیماتی که گرفته شده باعث تقویت کادر فنی شود و منجر به ایجاد همدلی و وفاق شود و انسجامی که مد نظر است خیلی بهتر از گذشته اتفاق بیفتد‌.

وی در رابطه با برنامه های وزارت ورزش برای استادیوم آزادی گفت: صد البته برنامه هایی داریم. استادیوم آزادی ناایمن‌ نیست و این واژه صحیح نیست. مجموعه های ورزشی وقتی سنی از آن‌ها می‌گذرد استهلاک برمی‌دارند که دستورالعمل‌های نگهداری خاص خود را دارند. مجموعه ورزشی آزادی زیر نظر یک شرکت تخصصی توسعه و تجهیز است و همه چیز آن کنترل می‌شود.  

سجادی گفت: حدود نیم قرن از استادیوم آزادی بهره برداری شده است و طبیعتا استهلاک دارد و تحت مراقبت است. 

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای دارید که در استادیوم آزادی جایگاهی را مخصوص بانوان در نطر بگیرید افزود: وزارت ورزش و معاونت توسعه ورزش زنان در این رابطه برنامه دارد‌. در ورزش بانوان در جمهوری اسلامی ایران دو واژه را دنبال می‌کنم، یک اینکه به سمت استقلال این ورزش برویم و دوم اینکه به سمت خودکفایی برویم‌.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *