نیروی هوایی به قدرت بازدارندگی منحصربه‌فردی دست یافته است

9:00 - 29 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۴۴۱۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیشرفت‌های نیروی هوایی در عرصه ساخت و به‌روزرسانی تجهیزات راهبردی، گفت: امروز نیروی هوایی به قدرت بازدارندگی منحصربه‌فردی دست یافته است.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام ارتش، امیر سرتیپ خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده با اشاره به توانمندی این نیرو در به‌روزرسانی تجهیزات و تولید قطعات و تسلیحات مورد نیاز، اظهار داشت: نیروی هوایی با اتکا به سازمان جهاد خودکفایی، وزارت دفاع و ظرفیت‌های داخلی خود، امروز به سطحی از توانمندی و قدرت رسیده است که با تجهیزات به‌روز شده کاملاً بومی تمامی مأموریت‌هایش را در سرتاسر کشور انجام می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: اینکه امروز کشور ما در منطقه ناآرام غرب آسیا از امنیت و ثبات برخوردار است، نتیجه زحمات شبانه‌روزی نیروهای مسلح از جمله کارکنان فنی و خلبانان نیروی هوایی است.

وی عنوان کرد: امروز نیروی هوایی با بهره‌گیری از علم و تکنولوژی روز و استفاده از متخصصان متبحر داخلی، از تسلیحات و تجهیزات بومی در تمامی مأموریت‌ها و رزمایش‌هایش استفاده می‌کند.

امیر سرتیپ طالب‌زاده اضافه کرد: با تلاش متخصصان داخلی  تسلیحات و سامانه‌های مورد نیاز بومی‌سازی شده‌اند و نیروی هوایی به قدرت بازدارندگی منحصربه‌فردی دست یافته است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *