رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدافع میانی تیم ملی والیبال: تیم ایران با تمام توان به مصاف لهستان می‌رود

21:25 - 28 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۴۱۷۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مدافع میانی تیم ملی والیبال با تاکید بر این‌که تیم ایران با تمام توان به مصاف لهستان می‌رود، گفت: قول می‌دهم ملی‌پوشان صد درصد توان خود را در این مسابقه به‌کار گیرند.

خبرگزاری‌میزان - طبق گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهدی جلوه پس از نخستین تمرین تیم ملی والیبال ایران در سالن اصلی مسابقات درباره شرایط تیم ملی قبل از مسابقه با لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها افزود: خیلی خوشحالم که تیم ایران به این مرحله از مسابقات رسیده است. بازیکنان تیم ملی سال‌ها در کنار هم بازی کردند و به هماهنگی خوبی رسیدند.

وی با تاکید بر این‌که هنور راه طولانی در پیش داریم، گفت: همه تمرکزمان را بر روی دیدار با لهستان گذاشتم و امیدوارم مقابل این تیم نیز همه بازیکنان با تمرکز کامل وارد زمین شوند.
مدافع میانی تیم ملی والیبال با ابراز خوشحالی از رشد و پیشرفت روز به روز تیم ایران تصریح کرد: امیدوارم با دعای مردم خوب ایران و تلاش بازیکنان فاتح مسابقه برابر لهستان باشیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی با یادآوری پیشرفت و هماهنگی تیمی ایران از ابتدای لیگ ملت‌ها تا کنون، گفت: در این مدت بازیکنان هماهنگ‌تر شدند و با تمام قدرت آمده بازی بعدی هستیم.

جلوه با تاکید بر این‌که مسابقه ایران و لهستان برای هر دو تیم به یک میزان اهمیت دارد، گفت: میریم بهترین خودمون باشیم. قول می‌دهم بازیکنان صد درصد توان خود را در این مسابقه بکار گیرند.

مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال از فردا (چهارشنبه ۲۹ تیر) با دیدار تیم‌های آمریکا و برزیل در مرحله یک‌چهارم نهایی از ساعت ۲۰:۳۰ در شهر بولونیا آغاز خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران نیز از ساعت 23 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه 30 تیرماه به مصاف لهستان می‌رود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *