کشف سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در شمال تهران

14:47 - 28 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۳۶۷۴
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 2قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در شمال پایتخت خبر داد.

خبرگزاری میزان -به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید راستی گفت: در پي خبر دریافتی مبنی بر حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز توسط فردی در شمال تهران رسیدگی با توجه به حساسیت موضوع در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.


اين مقام انتظامي افزود: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی "دار آباد" شدند.

وی افزود : با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتي روز گذشته مخفيگاه متهم شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي، وي در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي دستگير و در اين عمليات 2 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز كشف شد.


راستی با اشاره به اینکه متهم در اظهارات خود ضمن اعتراف به بزه ارتکابی بیان داشته سلاح های کشف شده را از طریق یکی از دوستان خود از طریق مرز زمینی یکی از استان های شمالی کشور تهیه کرده، خاطر نشان کرد :این فرد قصد فروش سلاح و انجام تبلیغات در فضای مجازی به مشتریان را داشت که با اشراف اطلاعاتی و حضور به موقع ماموران پلیس موفق به این امر نشد.


این مقام پلیسی ضمن بيان اين مطلب كه این فرد شرور نهایتا پس از تكميل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد تصریح کرد: با توجه به اينکه يکي از وظايف ذاتي پليس ايجاد امنيت و آرامش رواني در جامعه است، پلیس به هيچ وجه اجازه جولان دادن به مخلين نظم و امنيت را نخواهد داد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پايان،از شهروندان خواست تا گزارش های امنیتی و انتظامی خود را از طریق پل ارتباطی110 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *