کتاب «قاسم حاج قاسم» به چاپ دوم رسید

12:55 - 28 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۳۲۰۶
درآستانه عید بزرگ مباهله و اثبات حقانیت علی مرتضی(ع)، انتشارات روایت فتح چاپ دوم کتاب«قاسم حاج قاسم» را وارد بازار کرد.

خبرگزاری میزان - کتاب «قاسم حاج قاسم» به بخش‌هایی از زندگی شهید وحید زمانی‌نیا می‌پردازد. تازه دامادی که در دوسال آخر حیات حاج قاسم همراه و محافظ ایشان بود. مدافع حرمی که به خواست حاج قاسم محافظ او و حریم‌ها شد.

روایت مادر از شهید

این کتاب که به قلم زینب مولایی و در ۲۴۴صفحه تألیف شده، در چاپ دوم به قیمت ۷۰۰۰۰تومان وارد بازار نشر شده است.از مهمترین ویژگی‌های کتاب وجود کدهای کیو آر صوت وصیت‌نامه، فیلم‌ها و عکس‌های شهید و صوت روایت مادر از شهید می‌باشد.

شهید وحید زمانی نیا

کتاب نوشته «زینب مولایی» بخشی از زندگی‌نامه داستانی «شهید وحید زمانی نیا» از محافظان وفادار حاج قاسم سلیمانی است. شهید جوان و تازه دامادی که در دو سال آخری که محافظ شهید سپهبد سلیمانی بود پا به پای ایشان او را همراهی‌شان کرد. در جنگ پیش آمده در سوریه او از مدافعان حرم آل الله بود و ماموریت‌های زیادی به سوریه داشت. بعد از پایان جنگ داعش به ایران برگشت. شهید سپهبد سلیمانی که دوست داشت محافظانش را از مدافعان حرم انتخاب کند او را به عنوان محافظ انتخاب کرد.

در بخش‌هایی از این کتاب، رفتار و منش حاج قاسم در قالب خاطرات وحید و حاج قاسم را می‌خوانیم و با ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی شهید وحید زمانی نیا آشنا می‌شویم.این کتاب در انتشارات جمکران منتشر شده است.

در بخش‌هایی از متن کتاب می‌خوانیم:

از این هیأت رفتن‌ها اخلاق‌های خوب و خاصی هم یاد گرفته بودند. از همان اول بین خودشان مسابقه‌ای گذاشته بودند، مسابقه «گندگی نکردن». شاید خیلی در لفظ درباره‌اش صحبت نمی‌کردند و بیشتر در عمل برای‌شان معنا پیدا می‌کرد. آن‌هم این بود که کسی حق ندارد خودش را دست بالا بگیرد و برای بقیه رفقا گندگی کند….

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *