15 زندانی جرایم مالی و غیرعمد در خراسان شمالی آزاد شدند

15:42 - 28 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۳۲۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از آزادی 15 زندانی مرتکب جرایم غیرعمدی و دارای محکومیت های مالی در استان خبر داد.

خبرگزاری میزان-حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، در نشست با مدیرعامل و دست اندرکاران ستاد دیه استان، ضمن تبریک و تهنیت عید سعید غدیر اظهار کرد: همزمان با عید با سعادت غدیر تلاش های زیادی برای تسهیل موجبات آزادی زندانیان مرتکب جرایم غیرعمدی و دارای محکومیت های مالی از سوی عوامل ستاد دیه و دیگر بخش ها و افراد انجام گرفت .

وی ادامه داد: با پرداخت بخشی از بدهی های این محکومان، خوشبختانه موجبات آزادی 15 زندانی مورد وصف، برقرار شد و این افراد به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه مجموع بدهی این زندانیان 67 میلیارد ریال بوده ؛ از روحیه گذشت شکات و محکوم له مبنی بر چشم پوشی از بخش عمده ای از مطالبات خود قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده گفت: بخشی از بدهی زندانیان موضوع جرایم یاد شده در نتیجه مساعدت ها و حمایت های مالی ستاد دیه پرداخت شد و از طرفی با لحاظ اعلام گذشت شکات و محکوم له در قبال بخش عمده ای از مطالباتشان و از طرف دیگر با قبول ادعای اعسار تعدادی دیگر از محکومان از سوی قضات رسیدگی کننده ، تقسیط محکوم به و پرداخت اولین قسط، تعدادی دیگری از این زندانیان آزاد شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: آزادی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *