آقامیرزایی: توان کسب سهمیه المپیک در یک ماده تیمی کایاک را داریم/ تیم‌های دونفره و چهارنفره یکدستی داریم

12:18 - 28 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۳۱۹۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
قایقران کایاک ایران گفت: اوایل خیلی از تعویق بازی‌های آسیایی ناراحت بودیم اما با حضور پدرو و درخشش در قهرمانی آسیا، این تعویق را به فال نیک گرفتیم.

خبرگزاری میزان - علی آقامیرزایی، قایقرانی المپیکی ایران در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی در مورد شرایط تیم آب‌های آرام و کایاک‌سواران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*عقب افتادن بازی‌های آسیایی را به فال نیک می‌گیریم تا با تمرکز بیشتر و تمرینات بهتر، نتایج درخشان‌تری کسب کنیم. پس از لغو بازی‌های آسیایی و شرط عجیب دولت کانادا برای ویزا و عدم حضور در مسابقات قهرمانی جهان، انگیزه‌مان را از دست ندادیم و تمرینات را با قدرت دنبال کردیم.

*در قهرمانی جهان به دنبال ارزیابی خود بودیم و با تمریناتی که داشتیم در مواد دونفره و چهارنفره به کسب نتیجه خیلی خوب فکر می‌کردیم، اما با شرایطی که کشور کانادا داشت نمی‌توانیم حضور داشته باشیم. شرایط بسیار خوبی از نظر تایم در تست‌ها داشتیم و هم در کایاک دونفره و هم در کایاک چهارنفره رکوردهایی نزدیک به رکورد جهان ثبت کردیم. تیم‌های دونفره و چهارنفره بسیار خوب و یکدستی داریم.

*به هرحال ما در قهرمانی جهان نخواهیم بود و با تلاش فدراسیون قصد داریم در یک تورنمنت بین‌المللی حضور پیدا کنیم تا ارزیابی از شرایط خودمان داشته باشیم و در حال حاضر پس از قهرمانی آسیا با لغو و عدم اعزام به مسابقات نیاز داریم تا از شرایط خود اطلاع پیدا کنیم تا علاوه بر رفع نقاط ضعف، آمادگی و روحیه خود را حفظ کنیم.

*اوایل خیلی از تعویق بازی‌های آسیایی ناراحت بودیم اما با حضور پدرو در ایران و درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا، این تعویق را به فال نیک می‌گیریم و با تلاش بیشتر در این فرصت باقی‌مانده به دنبال کسب نتایج بهتر هستیم. به شخصه برای کسب سه مدال در بازی‌های آسیایی تلاش می‌کنم.

*با شرایطی که داریم توان کسب سهمیه المپیک در یک ماده تیمی در ما هست و سهمیه قایقرانی در قایق چهارنفره به فدراسیون و قایقرانی بسیار کمک خواهد کرد و ما هم با حمایت فدراسیون و تلاش سرمربی، همه توان و ظرفیت خودمان را برای این موضوع گذاشتیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *