رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری اصفهان: در مسیر خدمت رسانی شایسته به مردم تلاش می‌کنیم

14:37 - 27 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۲۱۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: مردم حق بزرگی به گردن همه مدیران و مجموعه‌های حاکمیتی از جمله دستگاه قضایی استان دارند؛ باید آنگونه که شایسته آنهاست خدمات قضایی را ارائه کنیم.

خبرگزاری میزان- جشن بزرگ امامت(غدیر) و اجتماع بزرگ پیروان ولایت(کارکنان دستگاه قضایی استان اصفهان و خانواده آنها) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در این جشن که با گردهمایی پرسنل دستگاه قضایی و خانواده‌های آنها از 20 حوزه قضایی استان در مجموعه شهید کاظمی نجف آباد برگزار شد، ضمن تبریک عید امامت و ولایت بیان کرد: دغدغه اصلی‌مان همان گونه که رئیس قوه قضاییه نیز بارها به آن اشاره داشته‌، آنست که بتوانیم خدمتگزار مردم و خانواده دستگاه قضایی باشیم.

وی افزود: این گردهمایی به پاس زحمات و تجلیل از خدمات همکاران قضایی و اداری به ویژه خانواده‌هایشان برگزار شده که اگر صبوری و همراهی آنها نباشد، قطعاً در عرصه اجرای عدالت موفق نخواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری تصریح کرد: مجموعه مدیران دستگاه قضایی استان از سختی و حجم بالای کار برای تمام کسانی که در دستگاه قضایی مسئولیت دارند آگاهی کامل داشته و تمامی تلاش‌مان این است در عین بضاعت کمی که در استان داریم، همه امکانات و تسهیلاتی که در اختیار است، در دسترس همکاران و خانواده‌هایشان قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پایان ضمن قدردانی مجدد از زحمات و تلاش های جهادگونه کارکنان دستگاه قضایی استان و همراهی و همدلی همسران و فرزندان‌شان عنوان کرد: مردم حق بزرگی به گردن همه مدیران و مجموعه‌های حاکمیتی از جمله دستگاه قضایی استان دارند و ما باید آنگونه که شایسته آنهاست خدمات قضایی به آنها ارائه کنیم،

وی خاطرنشان کرد: علی رغم تمامی تلاش ها باز هم شرمنده مردم هستیم و مشکلاتی از قبیل اطاله دادرسی و بعضی کمبودهای دیگر مانع خدمات رسانی شایسته به مردم می شود که امیدواریم با همراهی خانواده بزرگ دستگاه قضایی استان و عنایت خداوند متعال در این رسالت خطیر موفق و سربلند باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *