حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک در یونان/ برگزاری دوره پیشرفته مدیریت ورزشی از 29 تیر

13:38 - 27 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۲۱۳۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک جهت حضور در اجلاس روسای آکادمی های المپیک جهان به یونان سفر کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اجلاس روسای آکادمی‌های المپیک جهان در یونان در حال برگزاری است. این اجلاس از صبح دیروز با حضور رییس آکادمی بین المللی المپیک در شهر المپیای یونان با حضور روسا، سرپرستان و نمایندگان آکادمی‌های کشورهای مختلف جهان آغاز و پنج روز بطول می انجامد.

 ارائه گزارش فعالیت‌ها و عملکرد آکادمی‌های المپیک، ارائه پروپوزال و مقالات علمی مختلف در زمینه‌های علمی، روانشناسی، بدنسازی، تمرینی، ارزش‌های المپیک و بهره‌مندی از تجارب یکدیگر از مهمترین برنامه‌های این نشست است.

هشتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی از 29 تیر آغاز می‌شود

واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک با هدف بهبود سطح عملکرد مدیران سازمان‌های ورزشی و ایجاد تغییر و تحول در سازمان‌های ورزشی المپیکی، هشتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی «المپیک سولیداریتی» را از ۲۹تیر ماه آغاز می‌کند.

این دوره با حمایت المپیک سولیداریتی IOC در هفت نشست دو روزه طی هفت ماه، برنامه ریزی و طراحی شده است و منبع آموزشی آن کتاب مدیریت سازمان‌های ورزشی المپیکی Mannaginng Olympic Sport Organisations است.

مخاطبین دوره، داوطلبان واجد شرایط از میان مدیران اجرایی ورزشی، مسئولین یا کارمندان اجرایی کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌های ملی و دیگر سازمان‌های مسئول برای توسعه ورزش در کشور هستند که پس از معرفی از سوی فدراسیون و سازمان مربوطه، طی دو روز مصاحبه و ارزیابی توسط اساتید مجرب دوره جناب آقایان دکتر سیدنصرالله سجادی و دکتر عباسعلی گائینی، انتخاب شده‌اند.

پروژه دوره پیشرفته مدیریت ورزشی توسط مدیر برنامه هدایت می‌شود و اساتید برجسته و دارای تجربه اجرایی در زمینه ورزش کشور، تدریس دوره و راهنمایی شرکت کنندگان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/


برچسب ها: المپیک یونان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *