خدمات قضایی رایگان در مناطق محروم خراسان جنوبی ارائه می‌شود

10:57 - 27 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۱۹۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون خدمات الکترونیک قضایی مرکز آمار و فناوری اطلاعات از ارائه خدمات قضایی رایگان در مناطق محروم خراسان جنوبی خبرداد.

اکبر ثقفیان در گفت‌و‌گو با میزان گفت: همزمان با هفته قوه قضاییه طرح خدمات قضایی جهادی آغاز شد که در این طرح به مناطق محروم استان خراسان جنوبی به صورت رایگان خدمات قضایی ارائه شد.

وی افزود: در طرح خدمات قضایی جهادی که با همکاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام می پذیرد، خدمات به صورت رایگان و به صورت مستمر در اختیار مردمان مناطق محروم استان قرار می گیرد.

قائم مقام مرکز آمار وفناوری اطلاعات ادامه داد: همزمان با اجرای طرح خدمات قضایی جهادی در مناطق محروم، اولیای دم یک پرونده قصاص در شهرستان سربیشه با گذشت و اعلام رضایت خود زندگی دوباره‌ای به این فرد، بخشیدند.

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب در بخشی از حکمی که حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای را به ریاست قوه قضاییه منصوب کردند، دستیابی آسان ورایگان مردم به خدمات قضایی را مورد تاکید قرار دادند. اقدام مرکز آمار و فناوری اطلاعات در راستای دستور ویژه ریاست قوه‌قضاییه جهت دستیابی آسان مردم به خدمات قضایی ارزان و کاهش هزینه های مردم در این خصوص بوده است.

گفتنی است، اجرای طرح خدمات قضایی جهادی در روستای مختاران توابع سربیشه، روستای نوغاب از توابع درمیان و روستاهای استند وفندخت از توابع زیرکوه خراسان جنوبی برگزار شد وبه زودی شاهد ارائه این خدمات در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته سایر استان ها خواهیم بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *