یک زندانی پس از 15 سال حبس در جریان بازدید مسئولان قضایی از زندان قزوین آزاد شد

9:28 - 27 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۱۸۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با دستور رئیس کل دادگستری استان قزوین موجبات آزادی یک مددجوی زندانی پس از 15 سال حبس، با استفاده از نهادهای ارفاقی فراهم شد

خبرگزاری میزان _ رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین به صورت سرزده از زندان مرکزی قزوین بازدید و با مددجویان دیدار و گفت وگو کردند.

علی شعبانی در این بازدید با تبریک دهه امامت و ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم، اظهارکرد: زندان بهترین فرصت برای خودسازی افرادی است که دچار لغزش و مرتکب جرم شده‌اند و باید تلاش کنند خود را در مسیر اصلاح قرار دهند تا پس از آزادی حتی از لغزش انسان های دیگر نیز جلوگیری کنند.

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین نیز در جمع مددجویان، گفت: سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان با جدیت در اولویت کاری دادستانی مرکز استان قرار دارد و وضعیت مددجویان به صورت مورد به مورد بررسی خواهد شد، تا مددجویانی که امکان آزادی آنها با استفاده از نهادهای ارفاقی امکان پذیر است، از فرصت های قانونی بهره‌مند شده و شرایط حضور مجدد آنان در کنار خانواده هایشان و جامعه فراهم شود.

در این بازدید یک مددجو با دستور رئیس کل دادگستری استان قزوین و پس از تحمل 15 سال حبس، با استفاده از نهادهای ارفاقی آزاد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: قزوین زندانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *