۵۰ نفر زندانی زن و مرد جرایم مالی لرستان در آستانه عید غدیر خم آزاد شدند

0:11 - 27 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۱۷۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندان های لرستان گفت: در آستانه عید غدیر خم با همت و یاری خیرین لرستانی ۵۰ زندانی زن و مرد بدهکار مالی آزاد شدند.

خبرگزاری میزان _ کشوری با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: لازمه فعالیت های مفیدوموثر اجتماعی ، داشتن تعاون وهمکاری است و هنگامی که در جامعه تعاون، همکاری وهمفکری وجود داشته باشد، جامعه به سمت رشد وتعالی سیرخواهد کرد.

وی افزود: در جامعه اسلامی افراد باید یاری رسان یکدیگر باشند و لازم است در رفع و یا به حداقل رساندن مصائب به وجود آمده برای افراد آن جامعه نهایت تلاش را انجام داد.

مدیرکل زندان های استان لرستان در آستانه عید غدیر خم با اشاره به کلام امیرالمومنین حضرت علی(ع) در خصوص نیکویی ،زیبایی سخاوت و بخشش توسط متولیان و متمکنین جامعه اظهار کرد: در دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر،عید بزرگ شیعیان با همت ویاری خیرین نیک اندیش لرستانی ، ۵۰ زندانی بدهکار مالی آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

و.ی افزود: کسانی که در این راه خیر خواهانه گام برمی دارند انسان های وارسته و با روح بزرگ هستند.

مدیرکل زندان های استان لرستان در جمع زندانیان، تصریح کرد: تحمل حتی یک روز حبس بسیار سخت و مشکل است همچنین دوری از خانواده سبب آسیب های روحی وروانی خواهد شد ،بنابراین فرصت آزادی به دست آمده را باید مغتنم شمرد وقدر دان و دعاگوی خیرین بود.

وی عنوان کرد: امروز به همت خیرین نیک اندیش،هماهنگی وهمراهی مراجع محترم قضایی محمد رزم رئیس کل دادگستری، شاهون وند دادستان مرکز استان لرستان، ملکی قاضی ناظر بر زندان؛ گروه صلح و سازش اداره کل و مشارکت ستاد دیه استان لرستان 12 زندانی در خرم آباد و 18 نفر در زندان بروجرد و در هفته گذشته 20نفر دیگر ز به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر از زندان های لرستان آزاد شدند.

پایان بخش آیین آزادسازی زندانیان بدهکار مالی اهدای هدیه به سادات و اجرای برنامه های شاد و جشن عید غدیر خم برای زندانیان بود

مشابه این مراسم عصر امروز باحضور مدیر کل و تعدادی از مسئولین در زندان شهرستان بروجرد برگزارشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *