ورود قوه قضاییه به جریان مانع‌زدایی از مسیر تولید، برای تولیدکنندگان امنیت آفرین است

18:32 - 25 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۰۱۷۷
نماینده ادوار مجلس گفت: رئیس قوه قضاییه آشنایی و اشرافیت کامل با ابعاد مختلف مسائل قضایی و حتی مشکلات کشور با برخورداری از تجارب ارزشمند دوران مسئولیت در قوه قضاییه دارد.

خبرگزاری میزان - خبرگزاری دانشجو نوشت: منصور حقیقت پور، در رابطه با عملکرد رئیس دستگاه قضا گفت: رئیس قوه قضاییه آشنایی و اشرافیت کامل با ابعاد مختلف مسائل قضایی و حتی مشکلات کشور با برخورداری از تجارب ارزشمند دوران مسئولیت در قوه قضاییه دارد.

نماینده ادوار مجلس افزود: حجت الاسلام محسنی اژه‌ای از زمانی که سکان هدایت قوه قضاییه را در دست گرفته است، تحرک و شادابی به کالبد دستگاه قضا داده است.

حقیقت پور تأکید کرد: حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با پیگیری جدی تحول قضایی و ورود به حوزه‌های مختلف دنبال برقراری عدالت است.

حقیقت پور با بیان اینکه قوه قضاییه عزم جزمی در مبارزه با فساد دارد، بر نقش مهم و تأثیرگذار دستگاه قضا بر مبارزه با موریانه فساد به ویژه در کالبد اقتصاد کشور تأکید کرد و گفت: قوه قضاییه در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و این اقدامات باید ساختار جدی‌تری به خود بگیرد.

وی ورود قوه قضاییه به جریان مانع زدایی از مسیر تولید را مثبت برشمرد و با اشاره به اینکه ورود قوه قضاییه در حمایت از تولید، می‌تواند برای تولید کنندگان و صاحبان صنایع امنیت آفرین باشد، افزود: این ورود باید کارشناسانه و مدبرانه باشد.

نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: امیدواریم اقدامات رئیس قوه قضاییه در آینده نیز استمرار داشته باشد.

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *