سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در قوه قضاییه بالا رفته است

18:08 - 25 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۰۱۶۳
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از اقدامات مهم رئیس قوه قضاییه خروج پرونده‌ها از بروکراسی اداری است و سرعت رسیدگی به پرونده‌ها بالا رفته است.

خبرگزاری میزان - سارا فلاحی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به عملکرد رئیس دستگاه قضا، بیان کرد: حجت الاسلام محسنی اژه‌ای، سیاست تحول قضایی را با شتاب بیشتری در قوه قضاییه در پیش گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: رئیس قوه قضاییه در ابعاد مختلف عملکرد خوب و مثبتی را ارائه کرده است.

فلاحی تأکید کرد: یکی از اقدامات مهم رئیس قوه قضاییه خروج پرونده‌ها از بروکراسی اداری است و سرعت رسیدگی به پرونده‌ها بالا رفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جدیت رئیس قوه قضاییه در برخورد با مفاسد نسبت به گذشته مضاعف شده است، تصریح کرد: یکی از این سیاست‌های مهم آزادسازی حریم رودخانه‌ها و برخورد با متصرفین اراضی ملی است.

فلاحی با اشاره به اینکه یکی از ابعاد برجسته مدیریت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در قوه قضاییه تعامل و ارتباط ویژه با مجلس شورای اسلامی است، اضافه کرد: تعاملات مجلس با قوه قضاییه در قالب نشست‌ها و جلساتی که رئیس دستگاه قضا با نمایندگان مردم در خانه ملت دارد، مضاعف و بیشتر از گذشته شده است.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه یک هم‌افزایی خوبی بین مجلس و دولت در جهت حل مشکلات به ویژه در حوزه مسائل قضایی وجود دارد، گفت: نمایندگان مجلس حامی سیاست ها و برنامه های رئیس قوه قضاییه خواهند بود.

وی اظهار کرد: سفرهای استانی نیز یکی از اقدامات مهم رئیس دستگاه قضا است و امید را در جامعه زنده کرده است.

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *