رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهدی فضائلی: ورود رئیس قوه قضاییه به موضوع فساد جهادی بود

17:37 - 25 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۰۱۳۰
یک تحلیلگر مسائل سیاسی و فرهنگی در رابطه با عملکرد رئیس قوه قضاییه گفت: رئیس قوه قضاییه شخصیتی انقلابی و مدیری جهادی است و به شکلی جهادی وارد حوزه مبارزه با فساد شده است.

مهدی فضائلی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به عملکرد رئیس دستگاه قضا گفت: حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تجربیات ارزشمندی از سال‌ها خدمت برای نظام در قوه قضاییه در کارنامه دارد و نسبت به مسائل قضایی و مشکلات حاکم بر کشور آشنایی و اشرافیت دارد.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از زمانی که ریاست قوه قضاییه را بر عهده گرفت، گام‌های مثبتی را برداشت تا قوه قضاییه دوران جدیدی را در حوزه مدیریتی خود تجربه کند و این موضوع در عمل هم نشان داده شده است.

فضائلی تأکید کرد: احاطه و اشراف حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای برمسائل مختلف به ویژه قضایی کاملاً محسوس است، رئیس دستگاه قضا، شخصیتی انقلابی و مدیری جهادی در نظام است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی و فرهنگی با اشاره به اینکه ملاقات‌های مردمی نشان از مردمی بودن رئیس قوه قضاییه است، تصریح کرد: بازدید از زیر مجموعه‌های قوه قضاییه نیز یکی از اقدامات مثبت رئیس قوه قضاییه است.

وی تأکید کرد: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای جدیت خاصی در مبارزه با فساد دارد و پرونده‌های مهمی را در همین زمینه و در سمت‌های مختلف رسیدگی کرده است.

فضائلی با اشاره به اینکه رئیس دستگاه قضا به شکل جهادی وارد حوزه مبارزه با فساد شده است، گفت: اهتمام رئیس دستگاه قضا در مبارزه با فساد ویژه است.

وی اظهار کرد: قطعاً باید نگاه‌ها و اقدامات رئیس قوه قضاییه در آینده تسری پیدا کند و در این راستا شاهد تحولات به شکل آشکار خواهیم بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *