رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدیر مسئول روزنامه کیهان: دستاوردهای آقای محسنی اژه‌ای، برای دیر باورترین افراد قابل انکار نیست

17:21 - 25 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۰۱۰۴
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: دستاوردهای آقای محسنی اژه‌ای، برای دیر باور ترین افراد و حتی دشمنان نیز قابل انکار نیست.

حسین شریعتمداری در گفت و گو با میزان با اشاره به عملکرد رئیس دستگاه قضا، بیان کرد: دستگاه قضا در سال‌های اخیر، تحول چشمگیری را تجربه کرده است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با دیانت و شجاعت و اشرافیت به مسائل قضایی کشور این تحول را ادامه داده است.

شریعتمداری تأکید کرد: دستاوردهای آقای محسنی اژه ای، برای دیر باورترین افراد و حتی دشمنان نیز قابل انکار نیست.

وی گفت: حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در گذشته هم از شخصیت‌های برجسته و کارآمد قوه قضاییه بود و محاکمه‌های سرنوشت سازی را در کارنامه خود دارد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه برخورد با مفسدان اقتصادی و بازپس‌گیری ده‌ها هزار میلیارد تومان اموال غارت شده و برگرداندن آنها به بیت المال، از جمله اقدامات مثبت رئیس دستگاه قضا است، تصریح کرد: این اقدامات قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار کارخانه و مرکز تولیدی تعطیل در دوران ریاست آقای محسنی اژه‌ای احیا شد، اضافه کرد: مقابله با واگذاری های غیر قانونی کارخانجات و شرکت ها و راه اندازی مراکز تولیدی و کارخانجات تعطیل با ورود قوه قضاییه به حل مشکلات این واحدها در مباحث بانکی و غیره از اقدامات قاطعانه رئیس قوه قضاییه است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تأکید کرد: با این اقدامات رئیس قوه قضاییه، تولید در خیلی از این کارخانجات جریان پیدا می کند و خیلی از کارگران به چرخه اشتغال زایی بر می گردند.

شریعتمداری حضور آقای محسنی اژه ای در بین مردم را یکی از اقدامات مهم و بیانگر مردمی بودن مدیریت دستگاه قضا دانست و اضافه کرد: رئیس قوه قضاییه به وظایفی که قانون اساسی بر عهده دستگاه قضا گذاشته به خوبی عمل کرده است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود:اگر یک بازخوانی بر روی رهنمودهای امام راحل و تأکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به «باید ها و نبایدهای قوه قضاییه» داشته باشیم، به وضوح می‌بینیم، دستگاه قضا در این زمینه موفقیت‌های زیادی بدست آورده است.

شریعتمداری تأکید کرد: قوه قضاییه روی ریل تعیین شده قانون اساسی، اسلام و انقلاب در حرکت است، طبیعتا اعتماد مردم به قوه قضاییه جلب می شود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه در گذشته مفسدان اقتصادی با رانت خواری و دست اندازی به بیت المال، ثروت عمومی را غارت می‌کردند، گفت: از طرفی هم، نگران پیگرد قضایی نبودند، دنبال این هم نبودند که یک روزی هم زنگ حساب فرا می رسد.

وی ادامه داد: امروز خیلی از مفسدان اقتصادی برای فرار از مجازات زمینه سازی می‌کنند، این موضوع نشان می دهد که عملکرد آقای محسنی اژه ای مثبت بوده و به نقطه مطلوبی رسیده است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه آقای محسنی اژه ای اهل نظرخواهی است، اضافه کرد رئیس قوه قضاییه در حوزه های مختلف، از صاحب نظران نظر خواهی می کند، رئیس قوه قضاییه علاوه بر اشراف به مسائل قضایی کشور به موضوعات سیاسی هم اشرافیت دارد.

شریعتمداری تأکید کرد: آقای محسنی اژه ای، سره را از ناسره زود تشخیص می‌دهد وآب را از سراب تمیز می‌دهد، رئیس قوه قضاییه اهل فریب خوردن نیست.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه آقای محسنی اژه ای، مرد سختی‌ها است، اضافه کرد: رئیس قوه قضاییه قبل از پیروزی انقلاب تا الآن هر جاکه سختی برای نظام و کشور وجود داشت، یک پای حل آن آقای محسنی اژه ای بود.

وی اظهار کرد: این کار برای کسانی که می خواهند قوه قضاییه را به پناهگاهی برای مردم تبدیل کند، کار دشواری است، به لطف خداوند متعال آقای محسنی اژه‌ای به خوبی از پس این وظیفه خطیر برآمده است و ان شاءالله امیدی که رئیس قوه قضاییه در جامعه ایجاد کرده است استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *