واکنش مدیرکل حراست وزارت ورزش به درگیری در مسابقات ووشو

10:48 - 25 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۹۲۱۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات رخ داده در حاشیه مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان کشور واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - مجید شهیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به درگیری ایجاد شده در حاشیه رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان دختر کشور و انتخابی تیم ملی اظهار کرد: با وجود این‌که فدراسیون درخواست داشت از نیروی همیار حراست کمتری استفاده‌ شود، در برگزاری مسابقه هیچ نوع اتفاق خارج از چارچوب‌ یا بی‌نظمی وجود نداشت.

وی با محکوم کردن اتفاقات رخ داده در حاشیه این مسابقات گفت: پدر یکی از ورزشکاران دختر نسبت به نتیجه مسابقه فرزندش اعتراض داشت و به همین خاطر به زور وارد محل گرم کردن شد و در این حین با عوامل اجرایی درگیر شد و بدنبال آن نیز تعدادی از ورزشکاران هم واکنش نشان دادند.

شهیدی افزود: غیر استاندارد بودن محل گرم کردن و تمرین ورزشکاران به مسئول برگزاری مسابقات اعلام شده بود، اما متاسفانه به این موضوع توجه نکردند. در روز دوم مسابقات علاوه بر این‌ که تغییراتی در محل گرم‌کردن ورزشکاران ایجاد خواهد شد، از ورود همراه به‌ هر عنوانی به محل برگزاری مسابقات جلوگیری می‌کنیم.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با تقبیح اتفاقات رخ داده در حاشیه این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون‌ها و هیات‌های استانی باید علاوه بر قهرمان‌پروری، اخلاق حرفه‌ای و منش پهلوانی را به ورزش بازگردانند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ووشو ساندا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *