عدم رشد فرهنگی و لات‌بازی در رقابت‌های ووشوی دختران/ مغزهای کوچک زنگ زده!

9:34 - 25 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۹۰۵۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رقابت‌های ووشوی دختران قهرمانی کشور با اتفاق دور از ذهن و خجالت‌آوری همراه بود.

خبرگزاری میزان - بی‌تردید دیدن صحنه درگیری وحشتناک سهیلا و شهربانو منصوریان با پدر یکی از ورزشکاران حاضر در رقابت‌های قهرمانی کشور آنقدر زشت و دور از انتظار است که همگان را به تعجب وا می‌دارد.

خواهران منصوریان که روزی الگوی دختران این سرزمین بودند حالا با وایرال شدن ویدئوی درگیری و زد و خورد با یک آقا سرزبان‌ها افتاده‌اند.

اینکه چه کسی در این میان مقصر بوده اصلا موضوع بحث نیست بلکه انتظار رفتار حرفه‌ای از شهربانو و سهیلا منصوریان آن هم با کوهی از مدال و افتخار توقع زیادی نیست.

بارها در مسابقات مختلف دیده بودیم که در بخش مردان درگیری‌های اینچنینی بوجود می‌آید، اما دعوا بین خانم و آقا آن هم در این سطح را ندیده بودیم که آن هم در رقابت‌های روز گذشته قهرمانی کشور دختران رویت شد.

عدم رشد فرهنگی و پرداختن بیش از حد به برخی‌ها می‌تواند عواقب اینچنینی هم به همراه داشته باشد.

بله؛ چنین حوادثی، نتیجه هندوانه گذاشتن زیر بغل برخی از چهره‌هایی است که خودشان هم می‌دانند بیش از اندازه مورد توجه قرار گرفته‌اند.

به نظر می‌رسد فدراسیون ووشو قصد برخورد قاطع با مسببان این حرکت زشت و دور از انتظار را دارد و بیانیه این مجموعه کمی ما را به این موضوع امیدوار کرد، اما تحت هر شرایطی این درگیری زشت و زننده به هیچ عنوان مورد تائید نیست و کسی که به جای نکوهش این اتفاقات به دنبال توجیه باشد، خادم ورزش نیست.

در نهایت امید است این اتفاق دیگر از سوی چهره‌های مطرح ورزش بخصوص در بخش بانوان تکرار نشود تا چهره رشته‌های رزمی را نزد علاقه‌مندان مخدوش نکند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ووشو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *