افزایش یارانه نیروهای مسلح در سال 1401

9:21 - 25 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۹۰۱۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
مدیرعامل سازمان اتکا از افزایش یارانه نیروهای مسلح در سال 1401 خبر داد و گفت: این یارانه پانزدهم هرماه در کارت نیروهای مسلح واریز می شود.

خبرگزاری میزان - مرتضی اعلمی با بیان اینکه در سه سال گذشته یارانه های نیروهای مسلح به صورت سرانه 35 هزار تومان پرداخت می شد و در سال جاری به دوبرابر افزایش یافت، گفت: این رقم در شرایط اقتصادی فعلی بسیار ناچیز بود و به همین دلیل تصمیم گرفته شده است که مجددا افزایش یابد.

وی افزود: در تیرماه این رقم از 70 هزار تومان به 100 هزار تومان افزایش یافت که ما به التفاوت سه ماه اول سال نیز همزمان با عید غدیر به حساب کارت های حکمت کارکنان نیروهای مسلح واریز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتکا ادامه داد: یارانه معیشتی نیروهای بازنشسته( وابستگان) نیروهای مسلح به مبلغ پنج میلیون ریال  نیز که هر سه ماه یک بار پرداخت می شد، افزایش یافته است.

اعلمی با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال، همزمان با روز سوم خرداد، مبلغ پنج میلیون ریال به حکمت کارت تمامی بازنشستگان نیروهای مسلح واریز شد، گفت: در روز عید غیر نیز به ازای هر یک نفر از اعضای خانواده بازنشستگان مبلغ دو میلیون ریال به حکمت کارت آنان واریز می شود.

مرکز تحقیقات سازمان اتکا به بزرگترین مرکز تحقیقات و پژوهش کشور تبدیل خواهد شد

مرتضی اعلمی، مدیرعامل سازمان اتکا گفت: مرکز تحقیقات سازمان اتکا به زودی به بزرگترین مرکز تحقیقات و پژوهش کشور تبدیل خواهد شد.

اعلمی با اشاره به نیاز کشور در خودکفایی از واردات و تبدیل شدن به قطب صادرات در منطقه، بیان کرد: سازمان اتکا به عنوان یکی از بخش های مولد وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران درحال فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای تحقق این موضوع است.

وی بیان کرد: در همین رابطه با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری، نخبگان به مجموعه اضافه می شوند تا در همکاری با دانشگاهیان، نخبگان و پژوهشگران بتوانیم بر مدار دانش حرکت کنیم و تولیدات خود را با بالاترین کیفیت به مصرف کنندگان عرضه کنیم.

اعلمی گفت در این رابطه حتی از نیروهای بازنشسته که دارای تجربه ، دانش و سوابق علمی هستند دعوت خواهیم کرد تا با تشکیل اتاق های فکر تخصصی و هیات های اندیشه ورز، با هدف استقلال و خودکفایی کشور به ما کمک کنند.

انتهای پیام/



عزیزمراد صیدی
|
Pakistan
|
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
0
با سلام
خدمت تمام بازنشستگان نیروهای مسلح و جانبازان عزیز و تمام شهدای نیروهای مسلح ایران و رهبر عزیزمان روز عید غدیر را تبریک میگویم
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
0
لطفا حقوق بازنشسته ها رو اضافه کنین با این اجاره خونه های نجومی هزینه های بالا ما چطوری زندگی کنیم
محمدرضا یوسفی فشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
0
0
آیاحکمت کارت ایثارگران شارژمیشودوچگونه اطلاع پیداکنیم ممنون
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *