رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدیرکل زندان های استان لرستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دیدار کرد

15:12 - 24 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۸۴۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
مدیرکل زندان های لرستان، گفت: بیش از 100نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در زندان های لرستان اشتغال دارند.

خبرگزاری میزان - عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های لرستان با حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان لرستان دیدار کرد.

مدیرکل زندان های لرستان با تبریک دهه امامت و ولایت ومیلاد باسعادت امام هادی(ع) ، گفت: بیش از  100نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در زندان های لرستان اشتغال دارند.

وی افزود: اگر با دید باز ونگرش عمیق تری به زندان وزندانبانی بنگریم باید تبدیل شدن زندان ها به دانشگاه که از آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بنای اصلاح وتربیت زندان ها ست و به تبع آن جمله مقام معظم رهبری تبدیل شدن زندان ها به آموزشگاه نیکی ها که زندانبانی اسلامی در جمهوری اسلامی ایران را از سایر نظام های حقوقی دنیا حتی در دیگر کشورهای اسلامی متمایز کرده است را مد نظر قرار دهیم و باتوجه به اهمیت موضوع  می طلبد مسئولین استان  نگاه ویژه تری به مقوله  اقدامات سازمان زندان ها در اصلاح و تربیت  زندانیان داشته باشند.

عضو شورای قضایی لرستان در ادامه افزود: سعی بر جبران عقب افتادگی ها همانند سایر عقب افتادگی هایی که در استان بوده یکی از اقدامات در زمدان های لرستان بوده است به طوری که با تمکین به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک مومنانه ،مساوات وهمچنین ارتباط عمیق با خانواده زندانیان،ارتقاء بهداشت ودرمان،ارفاقات قانونی ،کیفیت غذای زندانیان،اشتغال زندانیان و...   تلاش مضاعف همکاران خود در جهت رضایتمندی جامعه هدف را شاهد بوده ایم.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان لرستان نیز با اشاره به فعالیت های تاثیرگذار در زندان های لرستان اظهار کرد:کار در زندان بسیار سخت ومشکل است اما به عینه و به وفور با افرادی در سطح جامعه مواجه می شویم که با رویکرد اصلاح و تربیت زندان  ،اصلاح و شرافتمندانه به جامعه بازگشتند  که این نشانه فعالیت گسترده وهدفمند اقدامات تربیتی  درون زندان هاست.
وی از اقدامات اداره کل زندان ها  در رفع مشکلات کارکنان  ایثارگر شاغل در زندان ها تشکر و ابراز امیدواری کرد این روند همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *