رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شیرآقایی: سطح فنی قهرمانی کشور رده‌های پایه ووشو قابل قبول بود/ بهترین‌ها عازم جهانی می‌شوند

7:45 - 25 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۸۲۹۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم‌های پایه ساندا گفت: سطح فنی رقابت‌های قابل قبول بود و توانستیم نفرات خوبی را شناسایی کنیم‌.

کیوان شیرآقایی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص رقابت‌های انتخابی ووشو در رده‌های پایه اظهار داشت: مسابقات انتخابی نوجوانان و جوانان در بخش مردان از ۱۵ تا ۲۱ تیرماه در آکادمی ملی ووشو برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند. سطح فنی رقابت‌ها قابل قبول بود و توانستیم نفرات خوبی را شناسایی کنیم‌.

وی افزود: در هر وزن ۴ نفر برتر به اردو دعوت شدند که در انتخابی اول درون اردویی ۲ نفر از هر وزن داخل اردو باقی می‌مانند. باید این ریزش در ووشوکاران شکل گیرد تا بتوانیم برنامه‌ریزی درستی در اوزان مختلف داشته باشیم.

سرمربی تیم‌های پایه ساندا گفت: برای رقابت‌های جهانی در بخش نوجوانان از مجموع ۵ وزن ۳ سهمیه داریم و در بخش جوانان هم از ۸ وزن می‌توانیم ۵ وزن اعزام داشته باشیم. پس از برگزاری رقابت‌های درون ارویی، از ۵ شهریور اردوی خود را برای حضور قدرتمند در میدان جهانی استارت می‌زنیم.

وی درخصوص اینکه چه اوزانی را به این رقابت‌ها اعزام می‌کند، اظهار کرد: از الان نمی‌توانیم با قاطعیت در این خصوص صحبت کنیم و باید زمان بگذرد تا بتوانیم بهترین نفرات را شناسایی کرده و با توجه به رقیبان و توانایی سانداکاران خودمان، بهترین‌ها را به جهانی اعزام کنیم.

شیرآقایی درخصوص برگزاری اردوی مشترک با سایر کشورها گفت: اگر قرار باشد اردوی مشترکی داشته باشیم، این اردو در ایران برگزار می‌شود و ما پیش از رقابت‌های جهانی از ایران خارج نمی‌شویم. تمرکز ما روی اردوهای داخلی است، اما اگر کشوری پیشنهاد تمرین مشترک در ایران را بدهد از آن استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: ووشو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *