رئیس کل دادگستری استان اردبیل: ملت ایران همواره معتقد و ملتزم به عفاف و حجاب بوده است

23:32 - 23 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۸۱۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی بر هوشیاری بیش از پیش آحاد مختلف برای خنثی شدن توطئه های سازمان یافته در ترویج بی عفتی و بی حیایی در جامعه تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین حسین کثیرلو در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی اردبیل که به مناسبت هفته عفاف و حجاب صورت گرفت، با تشریح  برکات پیروی از آموزه های قرآنی در سعادت دنیا و آخرت و رابطه داشتن زندگی موفق  با الگو گیری از سیره زندگانی بزرگان دینی، عفاف و حجاب را عامل صیانت از حریم خانواده ها دانسته، افزود: ملت متدین ایران همواره تقید و التزام خود را به عفاف و حجاب نشان داده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به وقایع تاریخی و تشریح اهداف دشمنان و بدخواهان در تلاش برای ترویج بی عفتی، اظهارکرد: سلامت خانواده ها ضامن سلامت اجتماعی و عامل اساسی در سرنوشت کشور است.

وی ادامه داد: به لحاظ همین تاثیر انکارناپذیر کانون خانواده برسرنوشت جامعه است که دشمنان در تلاش برای متلاشی کردن خانواده ها و ترویج بی بند و باری هستند.

حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو باذکر حماسه آفرینی های ملت ایران در عرصه های گوناگون، آن را نشات گرفته از ایمان و وجدان و غیرت دانسته، افزود: کارنامه ملت ایران در مقابله با توطئه ها درخشان بوده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: در ارتباط با توطئه های فرهنگی و تلاش برای تبلیغ زندگی به شیوه غرب نیز همانند عرصه های دیگر، هوشیاری و دشمن شناسی ملت تعیین کننده خواهد بود.

وی با اظهار اینکه  در قبال هرگونه بدحجابی ها اقدامات فرهنگی ضرورت دارد و باید درچارجوب قانون و با دوری از اقدامات هیجانی و زودگذر، تدبیر کرد، به دسیسه های سازمان یافته برای ترویج بی عفتی اشاره کرده، افزود: حساب کم رنگ بودن حجاب یک عده از روی ناآگاهی که البته درجای خود نیاز به اصلاح  دارد با حساب عملیات سازمان یافته برای تبلیغ و ترویج بی حیایی جداست.

کثیرلو ادامه داد: دستگاه قضایی به مدد الهی و حمایت مردم متدین و با تاکید به اقدامات کارشناسی شده، مبارزه قاطع با اینگونه جریانات سازمان یافته از سوی سرویس های بیگانه را از تکالیف اصلی و اولویت های ماموریتی خود می داند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *