رئیس سازمان زندان‌ها: حمایت از زندانیان و خانواده‌های‌شان به گفتمانی فراگیر در اجتماع تبدیل شده است

21:37 - 23 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۸۰۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان زندان‌ها تاکید کرد: حمایت از زندانیان و خانواده‌های‌شان به گفتمانی فراگیر در اجتماع تبدیل شده است.

خبرگزاری میزان – طبق گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی در جریان سفر یک روزه به مشهد مقدس، از زندان مرکزی مشهد بازدید کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها در این بازدید گفت: خوشبختانه با اقدامات اجرایی و برنامه‌ریزی عملیاتی در زندان‌های خراسان رضوی، شاهد تحول جدی در کلیه شاخص‌ها هستیم که مبتنی بر اولویت‌های ابلاغی در سال جاری صورت گرفته است. این نوع اقدامات رو به جلو قطعاً نتیجه تلاش‌های زندانبانان و سایر همکاران خدوم در زندان‌ها است.

وی همچنین با اشاره به طرح "نذر هشتم" که بر مبنای توسل به امام رضا (ع) اجرا شده، بر استمرار و توسعه این پویش در سراسر کشور تأکید کرد و افزود: توسل به ائمه اطهار(س) در حوزه سیاستگذاری و اجرایی سازمان زندان‌ها، قطعاً می‌تواند منشا خیر و برکت باشد.

رئیس سازمان زندان‌ها در عین حال با تقدیر از مشارکت‌های مردمی در توجه به مددجویان، به توسعه حمایت‌های اجتماعی از زندانیان و خانواده‌های آنها اشاره کرد و گفت: این سطح از توجه و مشارکت خودجوش نهادهای مردمی و اجتماعی، نشان‌دهنده این است که موضوع لزوم حمایت از زندانیان به یک گفتمان فراگیر در اجتماع تبدیل شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *