رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری گلستان: طرح سالم سازی در مناطق گردشگری استان اجرایی می‌شود

15:52 - 23 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۷۷۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان از اجرای طرح سالم سازی در مناطق گردشگری استان خبر داد .

خبرگزاری میزان - حیدر آسیابی در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‎های اجتماعی استان گلستان، بیان کرد: سالم سازی فضای مناطق گردشگری و تفریحی استان مطالبه عمومی و قانونی و به درخواست مردم از پارک جنگلی النگدره گرگان آغاز و در همه مناطق گردشگری استان اجرا می‌شود .

وی با اشاره به تلاش و برنامه ریزی دشمن در زمینه عفاف و حجاب، گفت:  برخورد با رفتارهای ساختارشکنانه براساس قانون انجام می‌شود اما باید در کنار آن گروه‌های مردمی تذکر لسانی و دستگاه‌های متولی فرهنگ بیشتر فعال شوند و مانند گذشته مردم در صف اول مقابله با بدحجابی هستند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به آغاز بررسی و پایش ویژه فضای مجازی در استان، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای اخیرشان در هفته قوه قضاییه مبنی بر حفظ امنیت روانی جامعه تاکید کردند و در همین رابطه پایش فضای مجازی به عنوان مهمترین بستر نشر اکاذیب و شایعات به صورت ویژه در استان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید

رئیس کل دادگستری گلستان برای تکمیل مرکز توانبخشی جانبازان ۲ ماه فرصت داد

وی افزود: انتشار شایعات پیش از بررسی درستی آن علاوه بر آن که  سبب القا  ناامیدی در جامعه می‌‎شود و امنیت روانی مردم را به هم می‌ریزد و آسیب جدی به سرمایه اجتماعی کشور وارد می‌کند.

آسیابی ادامه داد: متاسفانه برخی اقدامات ناآگاهانه است به تصور نقد یا مطالبه گری به امنیت روانی جامعه آسیب می زنند در حالیکه نقد در چارچوب قانون مطبوعات، تعریف دارد .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ما در دادگستری استان سه شماره 09111756114، ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷، 09033742410، برای سوت زنی و گزارش فساد اعلام کردیم تا افراد گزارش تخلفات را به دادگستری اعلام کنند و اگر فردی قصد گزارش فساد و سوت زنی دارد به این شماره‌ها اعلام کند تا پس از بررسی صحت آن اقدام کنیم.

دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان امروز با حضور اعضای شورای قضایی استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در دادگستری استان گلستان برگزار شد .

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *