واکنش فدراسیون فوتبال در خصوص پیگیری وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی

14:48 - 23 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۷۶۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فدراسيون فوتبال با توجه به برخى موضوعات مطرح شده در خصوص تصميم گيرى پيرامون تيم ملى بيانيه‌اى صادر كرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سايت رسمى فدراسيون فوتبال، فدراسيون فوتبال با توجه به برخى موضوعات مطرح شده در خصوص تصميم گيرى پيرامون تيم ملى بيانيه‌اى صادر كرد.

در متن اين بيانيه آمده است؛

پيرو مطلب منتشر شده در يكى از روزنامه‌هاى غير ورزشى و تفسير نادرست از مواضع و بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در حمايت و تمجيد از مربيان داخلى لازم است موضوعاتى به منظور تبيين مواضع فدراسيون فوتبال و رفع ابهامات پيرامون تيم ملى اعلام شود.

رسالت فدراسيون فوتبال جمهورى اسلامى ايران تلاش در مسير آماده سازى و حضور تيمى قدرتمند ، منسجم و شايسته در رقابت هاى جام جهانى است كه بتواند موجبات خشنودى ، افتخار و شادى ملت بزرگ ايران، قشر جوان و علاقمندان به فوتبال را در ميادين بين المللى فراهم سازد.

اين در حالى است كه برداشت غير مرتبط يكى از روزنامه هاى سياسى از بيانات معظم له با استفاده از تیتر غلط و شائبه دار موجب ايجاد فضاى نامناسبى در اطراف تيم ملى ايران و فدراسيون فوتبال گرديده است.

تاكيدات مقام معظم رهبرى در خصوص ضرورت استقلال سازمان ها ، شايسته سالارى و انجام امور اجرايى توسط متخصصين هر حوزه كه در اين موضوع بدون شك فدراسيون فوتبال است نشان گر برداشت نادرست از بيانات و توصيه هاى مطرح شده است.

متاسفانه اين مطلب همچنين مصداق وهن جايگاه دفتر مقام معظم رهبرى است حال آنكه انتشار پستى در اينستاگرام معظم له هيچ ارتباطى با شرايط و موضوعات مرتبط با تيم ملى فوتبال ايران نداشته و برداشت غلط و حاشيه ساز منتشر شده در اين روزنامه موجب انحراف افكار عمومى و واكنش هاى نادرستى گرديده است.

بر اين مبنا فدراسيون فوتبال جمهورى اسلامى ايران بر مبناى وظايف و مسئوليت هاى خود در راستاى تحقق فرمايشات مقام معظم رهبرى در زمينه سربلندى و حضور قدرتمندانه نمايندگان ورزش ايران اسلامى در ميادين بين المللى همچنين خوشحالى و رضايت مردم شريف ايران اسلامى تنها در راستاى مصالح و منافع ملى در خصوص شرايط تيم ملى به صورت كاملا مستقل تصميم گيرى و به تكليف خود عمل خواهد كرد و هيچ گونه دخالت سياسى و غير ورزشى در اينگونه موضوعات تخصصى كه در حوزه وظايف تعريف شده مسئولان فدراسيون به شمار مى رود صورت نگرفته همچنين سخنگوى محترم دولت و وزير محترم ورزش بارها بر استقلال كامل فدراسيون در زمينه تصميم گيرى پيرامون شرايط تيم ملى و نقش حمايتى دولت محترم در خصوص پشتيبانى از فدراسيون در مسير آماده سازى تيم ملى تاكيد نموده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *