رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نایب رییس زنان فدراسیون والیبال: از بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان دختر حمایت می‌کنیم

23:27 - 22 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۷۲۱۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
نایب رییس زنان فدراسیون والیبال با بیان این که تغییر بنیادینی در سبک بازی بازیکنان تیم ملی جوانان دختر ایجاد شده است، گفت: صعود دو پله‌ای این تیم در آسیا آغاز راه بزرگی است و به حمایت‌های خود از این بازیکنان ادامه می‌دهیم.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران پس از کسب جایگاه ششمی قهرمانی آسیا عصر چهارشنبه، 22 تیرماه به کشور بازگشت.

فریبا محمدیان در جمع کاروان تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: مسابقات را رصد کردیم و تحلیل‌هایی به عنوان افرادی که از این تیم پشتیبانی می‌‌کنیم، داشتیم.

نائب رئیس زنان فدراسیون والیبال افزود: مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد و دختران ایران هم در این مسابقات بسیار خوب ظاهر شدند.

بازخوردهای کارشناسان حاضر در این بازی‌ها این بود که در این دوره تغییراتی در تیم ملی والیبال جوانان دختر رخ داده است.

محمدیان یادآور شد: تغییر بنیادینی رخ داده و تاکتیک‌های بازیکنان و سبک بازی آن‌ها متفاوت شده است. باید از پدیده بلوری‌زاده و تیم او که تمام وقت در این مسیر تلاش کردند، تشکر کنم. به دنبال حلقه گمشده بازیکنان در دوران قبل بودیم.

ضمن تقدیر از زحمات سرمربیان دوران‌های گذشته با بررسی‌های بیشتر متوجه شدیم  سبک بازی و تاکتیک‌ها با حریفان در آسیا نزدیک و منطبق نیست و در این دوره از مسابقات ملی‌پوشان این انطباق را شکل دادند.

وی با تاکید بر این که بازیکنان به تجربه میدانی بیشتری احتیاج دارند، تصریح کرد: بازی ملی‌پوشان با عملکرد بالا در منطقه شکل گرفت اما بازیکنان باید دانسته‌ها و مهارت‌های انفرادی را با تجارب میدانی تلفیق کنند تا مغز بازیکن در آن شرایط بحرانی قفل نکند و آنچه را که آموخته و صدایی را که از مربی خود می‌شنود به درستی اجرا کند. بازیکنان برای این موضوع نیاز به تجربه بیشتر دارند.

نائب رئیس زنان فدراسیون والیبال ضمن تبریک به بازیکنان و خانواده آن‌ها برای کسب مقام ششم قهرمانی جوانان آسیا خاطرنشان کرد: این صعود  آغاز راه بزرگی است و در این مسیر برنامه‌های درازمدت را رها نمی‌کنیم و از بازیکنان پشتیبانی می‌کنیم. اعتقاد داریم این ظرفیت در استعدادهای ایران وجود دارد و می‌توانیم به پله‌های بالاتر برسیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: تیم ملی والیبال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *