رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزیر ورزش و جوانان: در تمام کارهای خوب و اثرگذار، ردپای جوانان دیده می‌شود/ موضع ما از فوتبال حمایتی است

21:52 - 22 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۷۱۲۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر موضع حمایتی اش از تمامی رشته های ورزشی و عدم دخالت در امور فنی اظهار داشت :هر کار خوب ، بزرگ و اثر گذاری که در ایران رخ داده جوانان پایه گذار آن‌بوده اند.

خبرگزاری میزان- طبق گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی در خلال برگزاری لیگ دوومیدانی اظهار کرد: بر حسب وظیفه خیلی علاقه مند بودم در خدمت همکارانم، در فدراسیون دوومیدانی برسم برای عرض خسته نباشید و همچنین خداقوت و اینکه در بین خانواده دوومیدانی عزیزان پر تلاش این رشته در این فصل گرم تابستانی باشیم. شور نشاط خاصی جناب صیامی همانطور که اشاره کرد با حضور ۱۲ تیم در لیگ دوومیدانی ایجاد شده است.

وی ادامه داد:به عنوان خدمتگزار ورزش و جوانان از تک تک مدیران عامل باشگاه ها که اهتمام ویژه برای تشکیل تیم های دوومیدانی واقعا کمال تشکر و قدردانی را دارم.امیدوارم با همین کیفیتی که از دوومیدانی آقایان حمایت می کنند از بانوان هم حمایت شود برای اینکه دوومیدانی بانوان هم رشد مراحل خوبی را سپری کرده اند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: حضور من در اینجا هم نشان دهنده این است دوومیدانی خانواده من است و هر چه در زندگی خودم دارم مدیون این رشته هستم.

وی در خصوص جام بین المللی امام رضا (ع) یه میزبانی شهر مقدس بیان کرد : خیلی دوست داشتم در این مسابقات حضور داشته باشم اما به دلیل حضور یکی از روسای کشورهایی که میهمان ایران بودند این امر برایم فراهم نشد. ما برای عقد تفاهمنامه در مراسم استقبال او و همچنین ضیافتی که داشتیم در تهران میزبان و معیت رییس جمهور محترم بودیم و سعادت نداشتم در مشهد مقدس از مسابقات دیدن کنم.

سجادی افزود: اکنون حس خوبی دارم و همینطور که می بینید مسابقه ۳ هزار متر با مانع در حال برگزاری است رشته ای که من در آن این رشته خاطرات زیادی دارم. برای دومین بار یا سومین بار است که پشت شیشه در حال دیدن مسابقات دوومیدانی هستم.

وی ادامه داد: باید از این اتاق آکواریومی پایین برویم تا در هوای آزاد در کنار پیست چمن صدای نفس دونده ها را بشنوم و از این حال و هوای کاملا ورزشی لذت بردم

وزیر ورزش و جوانان درباره نتایج تیم ملی والیبال در لیگ ملت های والیبال گفت: در ابتدا خدمت جناب داورزنی بابت‌نتایج تیم ملی والیبال عرض خسته نباشید دارم و از کادرفنی تشکر می کنم، آن هم کادرفنی ایران پر تلاش که واقعا جناب عطایی گل کاشت به همراه جوانان ایرانی.

وی بیان کرد : زمانی که تیم عازم مسابقات شد همه به این اذعان داشتند تیم جوان است اما از ابتدا هم امیدوار بودیم. هر کار خوب, بزرگ و اثر گذاری که در ایران رخ داده جوانان پایه گذار آن‌بوده اند.

سجادی در ادامه سخنانش درخصوص جلسه امروز هیات دولت گفت : گزارشی از عملکرد ورزش ارائه کردم و اولین موضوعی که به اطلاع اعضای هیات دولت و رییس محترم جمهوری دادم افتخار آفرینی های ورزشکاران مان بود که موفقیتهای ورزشکاران مان را با سرافرازی تبیین کردم

وزیر ورزش و جوانان درباره شرایط تیم ملی فوتبال گفت: منتظر اعلام نظر فدراسیون هستم البته موضع وزارت ورزش و جوانان از فوتبال حمایتی است.

وی ادامه داد : ما هماهنگ کننده، حامی و پشتیبان و انگیزه دهنده هستیم. بالاخره ما ۲۳۵ رشته ورزشی در کشور رارمدیریت می کنیم در کنار ۵۲ فدراسیون، بیش از ۱۰۰انجمن ورزشی و همچنین کمیته ها و سبک های مختلف داریم.

سجادی ادامه داد: ما منتظر اعلام نظر مسوولان فدراسیون فوتبال هستیم‌ و هر تصمیم فنی فدراسیون بگیرد ما دوست داریم حمایت و کمک کنیم.

وی یادآور شد : خوشبختانه مشکل منابع ما برای تمام بازی های جهانی قطر در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری نداریم.زیرا یک برنامه وسیع داریم که بتوانیم از فرصت برگزاری جام جهانی قطر در فوتبال نهایت استفاده را ببریم‌

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حضور کیفی ایران در جام جهانی قطر افزود :در نظر داریم به کشور دوست و برادر قطردر زمینه هایی مانند پزشکی، پزشکی ورزشی و … کمک‌کنیم.

سجادی در ادامه با تاکید براینکه در امور هیچ فدراسیونی دخالت نمی کند، بیان کرد: من تاکنون هیچ‌گاه در بحث فنی دوومیدانی دخالتی نکرده ام. ما در بحث فنی دخالتی نمی کنیم و از تصمیمات فدراسیون حمایت می کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: وزیر ورزش سجادی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *