رئیس کل دادگستری استان کرمان: دستگاه قضایی پشتیبان سرمایه گذارن و تولید کنندگان خواهد بود

21:07 - 22 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۷۱۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: پشتیبانی دستگاه قضایی متوجه سرمایه گذارن و تولید کنندگان خواهد بود و در برنامه های خود ضمن حمایت، جلوی تعطیلی واحدهای تولیدی را خواهیم گرفت.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان اظهار کرد: همانگونه که خود را موظف می دانیم با فساد مبارزه کنیم، خود را موظف می دانیم پشتیبان و حامی سرمایه گذاران باشیم تا بتوانند تصمیمات ریسکی لازم برای حل مسائل را اتخاذ کنند.

وی با اشاره به این مطلب که حمایت های دستگاه قضایی از توسعه سرمایه گذاری بسیار محسوس بوده است، تاکید کرد: دستگاه قضایی به سرمایه گذاران و تولید کنندگان اطمینان می دهد که حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران واقعی را در اولویت برنامه های خود دارد و احکام، دستورات و آرای قضایی به سمتی نخواهد رفت که مانع تولید و سرمایه گذاری در استان شود و حتما احکام و دستوارت قضایی پیشتیبانی لازم را از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مطمئن باشید قوه قضاییه از مدیران و سرمایه گذارانی که برای پیشبرد اهداف استان ریسک پذیری مثبت داشته باشد، حمایت می کند.

وی اظهارکرد: پشتیبانی دستگاه قضایی متوجه سرمایه گذارن و تولید کنندگان خواهد بود و در برنامه های خود ضمن حمایت، جلوی تعطیلی واحدهای تولیدی را خواهیم گرفت تا به واسطه احکام و دستورات قضایی هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده و یا مانعی در مسیر تولید آن ایجاد نشود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *