رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شیشه عمر آمریکا امروز در تیررس جبهه مقاومت است

17:19 - 21 تير 1397
کد خبر: ۴۳۵۷۰۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی گفت: سپاه و ارتش ما به عنوان دو برادر، برای مقابله با دشمنان ملت دستشان در دست هم است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهرک‌های مسکونی ارتش که ظهر امروز (پنجشنبه) در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: سپاه و ارتش ما به عنوان دو برادر، برای مقابله با دشمنان ملت دستشان در دست هم است.

وی افزود: بسیج برای سپاه و ارتش و هیچ سازمان خاصی نیست بلکه متعلق به امام (ره) و فرمانده معظم کل قوا و انقلاب و مردم است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه برای بسیجی شدن همیشه فرصت وجود دارد، گفت: بسیج یک ظرفیت بی انتها و تمام ناشدنی نیست و ما باید بستر استفاده از این ظرفیت عظیم را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: ما امروز در حال عبور از پیچ تاریخی برای تشکیل امت اسلامی هستیم و کار‌های بزرگی را در پیش داریم و به انسان‌هایی با اراده‌های بزرگ و آهنین نیاز داریم و این انسان‌ها در هیچ کجا همانند بسیج قابل تربیت نیستند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه خرمشهر‌ها امروز در زمین دشمن دفاع خواهند شد، عنوان کرد: آن کسانیکه تحلیل درستی از حضور ما در جبهه مقاومت ندارند، بی خبرند از اینکه اگر قرار بود ما در مرزهایمان با دشمن رو در رو شویم، مجبور به پرداخت هزینه‌های بسیار سنگین حیثیتی و ناموسی بودیم.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شیشه عمر آمریکاست و این شیشه عمر امروز در تیررس جبهه مقاومت قرار گرفته است، تصریح کرد: ما با تفکر بسیجی به این نقطه از قدرت رسیده ایم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه هنر مردان دوراندیش این است که از مسائل حاشیه‌ای به شدت پرهیز می‌کنند و موضوعات اصلی را با موضوعات فرعی اشتباه نمی‌گیرند، خاطرنشان کرد: امام راحل یادگاری‌های زیادی برای ما به جا گذاشتند که یکی از ارزشمندترین آن‌ها بسیج و تفکر بسیجی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *