رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی: دستگاه قضایی از سرمایه گذاری در چارچوب قانون حمایت می‌کند

16:42 - 22 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۶۷۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی ۲۲ تیرماه باحضور رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی برگزار شد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاری در استان به این معنا نیست که افرادی بتوانند به بهانه سرمایه گذاری قانون را نادیده گیرند.

وی با اشاره به حمایت قاطع دستگاه قضایی از سرمایه گذاری، گفت: حمایت از سرمایه گذاری به معنای نادیده گرفتن قانون نیست و با کسانی که در این زمینه تخلفی انجام دهند قاطعانه برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی درخصوص رعایت حریم رودخانه کاسه سنگ (امیر شاه) توسط مالک هتل کوهستان، بیان کرد: مقرر شد این موضوع در کمیسیون ماده ۵ امور آب منطقه‌ای مطرح و ظرف یک ماه نتیجه به این شورا اعلام شود.

بیشتر بخوانید

تودیع و معارفه دادستان شهرستان پردیس برگزار شد/ معاون قضایی دادگستری استان تهران: مسئولان کرامت مردم را در رأس امور خود قرار دهند

وی با اشاره به مشکلات اراضی حسین‌آباد باقران، گفت: بنیاد مسکن بر اساس نظرات کارشناسی، اراضی را با ۷۰ درصد تخفیف و تقسیط ۲۴ ماهه به متصرفاتی که شرایط لازم را داشته باشند، واگذار خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد با اشاره به بررسی مشکلات شهرک فرهیختگان بود، اظهار کرد: مقرر شد تا زمان ارائه پاسخ درخصوص موافقت یا عدم موافقت هیئت وزیران با واگذاری ۵۰ هکتار اراضی شهرک فرهیختگان از کلیه ساخت و سازها در این اراضی جلوگیری شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، رئیس و هیئت مدیره دانشگاه مسئول خواهند بود.

در این جلسه، ادارات متولی حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی به ارائه آمار و گزارش اقدامات انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون پرداختند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *