همدانی: تناقض‌گویی در فوتبال ایران با روان مردم بازی می‌کند/ هیچ امیدی برای موفقیت تیم ملی وجود ندارد

0:50 - 24 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۶۲۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که سرمربی تیم ملی تغییر نخواهد کرد، اما این تناقض‌گویی‌ها روح و روان مردم را اذیت می‌کند.

ستار همدانی در گفت‌وگو با میزان، درباره کنار گذاشتن اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی فوتبال اظهار داشت: متاسفانه فدراسیون فوتبال در ماه‌ها و روزهای گذشته اعلام کرده بود که سرمربی تیم ملی تغییر نخواهد کرد. این تناقض‌گویی‌ها روح و روان مردم را اذیت می‌کند. شفاف اعلام نمی‌کنند که چه اتفاقاتی در فوتبال ایران رخ می‌دهد و همین موضوع بی‌اعتمادی به وجود آورده است.

وی ادامه داد: باید قبل از حضور در بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیا همه با هم اتحاد و همبستگی داشته باشند. در حالی که همه تیم‌های حاضر در جام جهانی 2022 قطر با برنامه و همدلی خود را آماده این مسابقات بزرگ می‌کنند، اما تیم ملی فوتبال ما به خاطر سوء مدیریت در بحران قرار دارد و هیچ برنامه‌ای برای آینده ندارد. هیچ امیدی برای موفقیت تیم ملی وجود ندارد.

*مربی ایرانی می‌تواند این حاشیه‌ها را جمع کند

کارشناس فوتبال در خصوص دو دستگی بین ملی‌پوشان و دخالت آنها برای انتخاب سرمربی تیم ملی عنوان کرد: هر اتفاقی که در تیم ملی فوتبال رخ می‌دهد به خاطر مدیریت ضعیف در سیستم اداره فدراسیون فوتبال است. به نظرم هم اکنون زمان آن رسیده است که در بحث مدیریتی یک پرویز دهداری وارد ماجرای تیم ملی شود و یک سری‌ها را قلع و قمع کند.

همدانی در پاسخ به این پرسش که سرمربی بعدی تیم ملی باید ایرانی یا خارجی باشد، گفت: مربی باید اتحاد و همبستگی را در تیم ایجاد کند و بهترین فرد در این برهه زمانی که بتواند همدلی را در تیم تزریق کند مربی داخلی است، چون شناخت زیادی از ملی‌پوشان دارد. زمان زیادی برای حضور در جام جهانی نداریم و در این مدت کم، مربی ایرانی می‌تواند این حاشیه‌ها را جمع کند.

*

وی ادامه داد: برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی گزینه‌های خوبی معرفی شده‌اند، اما به نظرم امیر قلعه‌نویی بهترین گزینه برای نشستن روی نیمکت تیم است. قلعه‌نویی تجربه زیادی در عرصه مربیگری دارد و حتی یک دوره هم سرمربی تیم ملی بوده است. او می‌تواند بیشترین کمک را در این شرایط و مدت کم تا مسابقات جام جهانی انجام بدهد.

همدانی درباره وضعیت کنونی تیم فوتبال استقلال تهران قبل از آغاز لیگ برتر خاطرنشان کرد: تمرینات استقلال با حضور ریکاردو ساپینتو آغاز شده است. آجورلو هم همانند پارسال تیم را از حاشیه‌ها دور کرده است و تیم در آرامش کارش را انجام می‌دهد. مدیر عامل باشگاه شرح وظابف را مشخص کرده است و در سکوت خبری برای فصل موفق دیگری به پیش می‌رود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *