با ورود دادگستری استان یزد در یک‌سال گذشته 5 واحد تولیدی احیا شد/ بررسی مشکلات 365 واحد صنعتی استان

14:54 - 21 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۴۵۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: در یک سال گذشته 5 واحد تولیدی استان یزد با پیگیری‌های مجدانه ستاد اقتصاد مقاومتی و دادگستری یزد احیا و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

غلامعلی دهشیری در گفت‌وگو با میزان، در تشریح اقدامات دادگستری و ستاد مقاومتی استان یزد جهت رفع موانع تولید و احیا واحدهای استان، با تاکید بر لزوم حمایت از تولید، اظهارکرد: از تیرماه سال گذشته تاکنون در ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد 365 درخواست صاحبان صنایع مورد بررسی قرار گرفته که موانع و مشکلات تولید برخی از این واحدهای تولیدی از طریق مکاتبه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با نهادها و دستگاه ‌های اجرایی، رفع و یا مورد ارشاد و توصیه قرار گرفته است.

وی افزود: در این بازه زمانی خروجی تشکیل جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد 159مصوبه بوده است که از این تعداد 144 مصوبه در جهت حمایت از تولید داخلی اجرا شده و یا در حال اجرا است.

رئیس کل دادگستری استان یزد، در ادامه گفت: در نتیجه پیگیری‌ها، بازدیدها و جلسات مکرر صورت گرفته از واحدهای تولیدی و دستگاه های ذیربط بیش از 90 درصد مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان اجرایی شده است.

دهشیری همچنین تصریح کرد: در یک سال گذشته 5 واحد تولیدی «کاشی سها سرام، پکیج گرما آفرین ایساتیس، فرآورده‌های غذایی خوشنام پروتئین، آرمان سنگ میبد و نان صنعتی حسن یوسف میبد» در استان یزد که در سال‌های گذشته به دلایل مختلف از خط تولید خارج شده بودند با پیگیری‌های مجدانه ستاد اقتصاد مقاومتی و دادگستری یزد مجدداً احیا و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

آزادی ۲۱۸ زندانی جرایم مالی در یک سال گذشته/ ۴ محکوم به قصاص در ۲ ماهه نخست سال‌جاری با همت دادگستری استان یزد به زندگی بازگشتند

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *