کتاب «نگاهی فرامذهب به زندگی پیامبر مهربانی(ص)، ریحانه رسول(س) و امامان دوازده گانه(ع)» منتشر شد

11:51 - 22 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۴۴۰۲
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
کتاب «نگاهی فرامذهب به زندگی پیامبر مهرمانی(ص)، ریحانه رسول(س) و امامان دوازده گانه(ع)» در 344 صفحه به چاپ رسید.

خبرگزاری میزان - کتاب «نگاهی فرامذهب به زندگی پیامبر مهربانی(ص)، ریحانه «رسول اکرم(ص)» و امامان دوازده گانه(ع)» اثر محمدجواد ابوالقاسمی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 344 صفحه منتشر شد

زندگی

در طول تاریخ، فرقه ها و گروه های زیادی در اسلام پدید آمده اند و پیروان هر فرقه را گمان می کنند که راه و روش خودشان درست است؛ برخی جاهلانه یا با تحریک دشمنان اسلام برای اثبات برتری خود دست به اقدامات خشونت باری زده اند و برخی هم راه صلح، مسالمت و وحدت را پیش گرفته اند.

این اثر کوشیده است با استفاده از منابع معتبر و مؤثق و با رعایت اصل انصاف و ادب، به پرسش هایی که برای بیشتر مسلمانان جهان مطرح شده، پاسخ دهند؛ پرسش هایی از این دست: پیامبر اکرم(ص)، دخترش فاطمه(س) و امامان دوازده گانه ای که عموم مسلمانان، به ویژه شیعیان به آن ها اعتقاد دارند، کیستند؟ آبا و اجدادشان چه کسانی هستند؟ کی و کجا به دنیا آمدند؟ شیوه زندگی آنان چگونه بوده است؟ با خود و دیگران چگونه رفتار می کردند و چه سخنانی از آنها نقل شده و کجا و چگونه رحلت کرده اند؟

زندگی

ساختار اثر این اثر در 14 فصل نگارش یافته است؛ در فصل اول که به پیامبر گرامی اسلام(ص) اختصاص یافته، به بیان زندگی نامه آن حضرت (اعم از ولادت، جوانی، ازدواج، بعثت تبلیغ دین، مهاجراست .

انتهای پیام/


برچسب ها: بوستان کتاب

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *