سجادی: فدراسیون فوتبال باید برکناری اسکوچیچ را رسمی اعلام کند/ صلاح نیست نهادهای دیگر در انتخاب سرمربی دخالت کنند

12:28 - 21 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۴۳۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
وزیر ورزش و جوانان نسبت به برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از تندیس 5 قهرمان و پیشکسوت ورزش ایران در مورد برکناری سرمربی تیم ملی فوتبال در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهانی 2022 صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*مراسمی تاریخی و ارزشی برگزار شد و این برنامه‌ها برای تاریخ‌سازی و هویت‌سازی ورزش کشور بسیار لازم است. بخشی از پیام این مناسبت‌ها این است که ورزشکاران فقط تا زمانی که مدال می‌گیرند، عزیز نیستند و پس از دوران قهرمانی هم ارزشمند خواهند بود.

*تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال مبنی بر برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی؟ مگر فدراسیون به‌صورت رسمی اعلام کرده است؟ باید به ما گزارش بدهند.

*توصیه‌ برای انتخاب مربی ایرانی؟ توصیه‌ها زیاد است و ما به نظرات احترام می‌گذاریم. ما نقش حمایتی خودمان را داریم و درخدمت فدراسیون‌ها هستیم. مسابقات مهمی پیش روی فوتبال است. جام جهانی تورنمنت بسیار مهمی است و موظف هستیم که کنار تیم ملی و فدراسیون فوتبال باشیم. از تصمیمات فنی آنها بیشترین حمایت را می‌کنیم. صلاح نیست نهادهای دیگر در انتخاب سرمربی دخالت کنند.

*جلسات در قطر؟ جلسات ما در قطر بسیار طولانی بود. شاید من 5-6 ساعت در آنجا جلسه گذاشتم. جلسات خیلی خوبی داشتم، هم با کادر فنی، هم با بازیکنان و هم با سرپرست تیم ملی. من رفته بودم به آنجا که همه چیز را بررسی کنم، ماموریت مهمی داشتم. من می‌خواستم از نزدیک شرایط تیم ملی را بررسی کنم و سفر خوبی بود.

*جلسه بازیکنان تیم ملی با معاون رئیس جمهور؟ این مسئله را نشنیدم.

*اصرار روی انتخاب علی دایی برای جانشینی اسکوچیچ؟ اجازه بدهید من در مسائل فنی وارد نشوم و کار مدیریتی خودم را انجام دهم.

*شایعه استعفایش در روز گذشته؟ این اخبار بیشتر شبیه خنده و جوک است.

*مشکل با علیرضا دبیر حل شده؟ مشکلی نداشتیم. در کار اجرایی همیشه مباحث و اختلاف سلیقه وجود دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *