آخرین مرحله عملیات نقل ترددی در حج ۱۴۰۱؛انتقال حجاج به مکه روز دوازدهم ذی الحجه خاتمه می یابد

11:51 - 20 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۲۷۴۰
مسئول حمل و نقل عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ با بیان اینکه در آخرین مرحله عملیات نقل ترددی در حج تمتع، حجاج از منا به مکه منتقل می شوند ، گفت: عملیات انتقال حجاج تا قبل از غروب روز دوازدهم ذی الحجه پایان می یابد .

خبرگزاری میزان -به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ کامران اکبری گفت: آخرین مرحله عملیات نقل ترددی برای حجاج کشورمان ، امروز دوازدهم ذی الحجه و با منتقل کردن همه حجاج به مکه و هتل ها انجام می پذیرد .

وی افزود: این مرحله از عملیات نقل ترددی بوسیله ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و با راهنمایی دست اندرکاران واحد نقل ترددی و بر اساس زمانبندی و دستورالعمل های تعیین شده انجام می گیرد .

اکبری تصریح کرد: در این مرحله همه حجاج به ترتیب مکاتب و کاروانها، بعد از انجام اعمال سومین روز و پس از ظهر شرعی منا را ترک می کنند؛عملیات نقل ترددی در این مرحله تا قبل از غروب آفتاب خاتمه می یابد.

مسئول حمل و نقل عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ با بیان اینکه جلسات مربوط به زمانبندی عزیمت کاروان ها انجام گرفته است، اظهار کرد: انتقال حجاج براساس پیش بینی و با نظارت دقیق همکاران نقل ترددی انجام می گیرد و تمامی حجاج کشورمان در این فرایند به مکه عزیمت خواهند کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: حج و زیارت حج

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *