رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وویوویچ: تلاش می‌کنیم با مدال از قونیه برگردیم/ اسپانیا مهمترین رقیب‌ ما در قهرمانی جهان است

17:16 - 18 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۱۰۵۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: بعد از لغو شدن بازی آسیایی، بازی‌های کشورهای اسلامی رقابت مهمی برای ما است.

خبرگزاری میزان - وسلین وویویچ، سرمربی تیم ملی هندبال در جریان بازدید رئیس گکمیته ملی المپیک صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*در قهرمانی جهان گروه سختی داریم، اسپانیا مهمترین رقیب ما است و سال‌ها در قهرمانی جهان حضور دارد. مونته‌نگرو تیم جوان اما قدرتمندی دارد. بیشتر بازیکنان آن در لیگ آلمان هستند و در قهرمانی اروپا سورپرایز قبلی مسابقات بود. از شیلی شناخت زیادی نداریم با این حال در قهرمانی جهان قبلی، رتبه بدی بدست نیاورد. 

*نمی توانم به طور قطعی بگویم چقدر شانس صعود داریم. بعد از اردو و رفتن به بازی های کشورهای اسلامی و حضور لژیونر ها می‌توانم برآورد خوبی داشته باشم.‌ 

*بعد از لغو شدن بازی آسیایی، بازی‌های کشورهای اسلامی رقابت مهمی برای ما است. تمام تلاشمان را می کنیم با مدال از بازی ها برگردیم.

*در مورد اینکه با لژیونرها صحبت کرده‌ایم باید بگویم که بالاخره همه بازیکنان به تیم ملی دعوت می شوند، اعضای تیم هستند و همه را به یک چشم می بینم. همه بهترین هستند و عملکردشان را مورد ارزیابی قرار می دهم. در حال حاضر  حضور شاهو نصرتی، پوریا نوروزی نژاد، سجاد استکی و افشین صادقی قطعی است. 

*بزرگترین چالش من در مورد حضور در ایران بود. به من می گفتند چرا با وجود افتخاراتی که دارم، می‌خواهم به ایران بروم و من پاسخ می دادم با ایران هیچ افتخاری به دست نیاوردم و می روم که افتخار به دست بیارم. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *