واکنش سخنگوی فراجا به شایعه افزایش هزینه‌های صدور گذرنامه سفر به عتبات عالیات

14:36 - 18 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۰۶۷۹
سخنگوی فراجا نسبت به شایعات منتشره در فضای مجازی مبنی بر افزایش هزینه صدور گذرنامه سفرهای عتبات عالیات، واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان – سردار مهدی حاجیان بیان کرد: همه ساله در آستانه ایام اربعین حسینی (ع) و اشتیاق سیل مشتاقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برای عزیمت به عراق و زیارت عتبات عالیات، پلیس با کثرت درخواست صدور گذرنامه مواجه می شود؛ لذا از هموطنان عزیز تقاضا می شود درخواست های صدور و یا تمدید گذرنامه خود را به روزهای منتهی به اربعین حسینی (ع) موکول نکنند و از هم اکنون برای درخواست صدور یا تمدید گذرنامه به دفاتر پلیس +10 مراجعه و اقدام کنند.

وی در واکنش به شایعه افزایش هزینه صدور گذرنامه، گفت: بر خلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه کاری پلیس نبوده؛ شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و  مردم عزیز  به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

سخنگوی فراجا درباره اعزام انفرادی زوار به عتبات عالیات، اظهار کرد: با توجه به توافقات جدید صورت گرفته  با کشور عراق،کماکان اعزام انفرادی زوار تداوم دارد.

بیشتربخوانید

تشریح وضعیت تردد زوار از مرزهای زمینی مهران و شلمچه/ ۱۴۳ گیت فعال گذرنامه پلیس در مرزهای مهران و شلمچه

وی با اشاره به آمادگی پلیس برای ارائه خدمات به زوار، گفت: پلیس جهت ارائه خدمات سریع به زوار تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است و نیروهای مرزبانی فراجا به همراه پلیس گذرنامه و راهور، از آمادگی کامل برای ارائه خدمات انتظامی، گذرنامه ای و ترافیکی  برخوردار هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *