رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری اصفهان: مطالبه‌گران انقلابی ناظران حقیقی عملکرد مدیران هستند

10:31 - 16 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۸۶۱۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری اصفهان مطالبه گران را دیدبانان دلسوز و دغدغه‌مند نظام دانست که با ایثار و فداکاری و تنها برای انجام تکلیف الهی خود رسالت سنگین و خطیری را بر عهده دارند.


خبرگزاری میزان- نشست رئیس کل و مسئولان عالی قضایی استان اصفهان با اعضای مجمع مطالبه گران استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری مطالبه گران را دیدبانان دلسوز و دغدغه‌مند نظام دانست که با ایثار و فداکاری و تنها برای انجام تکلیف الهی خود رسالت سنگین و خطیری را بر عهده داشته و مشکلات اجتماعی و خواسته های به حق و مشروع مردم را در مسیر انقلابی‌گری مطالبه می کنند.

وی با اشاره به اینکه زمینه پذیرش حق و عدالت خواهی در جامعه باید تقویت شود، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید با آغوش باز مطالبات مردمی را پاسخ گفته و از ظرفیت مطالبه گری در مسیر جهاد تبیین به درستی بهره‌مند شوند.

رئیس کل دادگستری اصفهان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان از مطالبه گرانی که بر مدار شاخص ها و معیارهای اعلامی از سوی مقام معظم رهبری و سایر مختصات جهاد تبیین حرکت می‌کنند حمایت خواهد کرد و از اقدامات مجمع مطالبه گری در دوره تحول و تعالی و پیشبرد اهداف عالی دستگاه قضایی و نظام استقبال خواهد کرد.

وی در پایان معاونت حقوق عامه دادستان‌های استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم را پل ارتباطی اعلام کرد که موضوعات مرتبط با مطالبه گران را دنبال و پیگیری می‌کنند و ابراز امیدواری کرد: در رسیدگی به خواسته‌های مردمی و پیگیری مسایل در میان مردم و بدون واسطه در تمامی حوزه ها اقدام نکند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *