رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شوکر: انگلیس در برابر کلمبیا خوش شانس بود

12:30 - 18 تير 1397
کد خبر: ۴۳۴۸۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ستاره سابق تیم ملی کرواسی معتقد است که انگلیس در دیدار با کلمبیا شانس خوبی داشت.
شوکر: انگلیس در برابر کلمبیا خوش شانس بودبه گزارش گروه ورزشی ، تیم ملی انگلیس در مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در یک رقابت دشوار قبل از بازی آسانی که در برابر تیم ملی سوئد داشت توانست که تیم ملی کلمبیا رادر ضربات پنالتی شکست دهد.
شوکر که اکنون رئیس فدراسیون فوتبال تیم ملی کرواسی است، احساس می‌کند که انگلیس در دیداری که با کلمبیا داشت خوش شانس بوده است.
شوکر که در طول دوران حرفه‌ای خود ۴۵ گل ملی برای تیم کرواسی به ثمر رسانده است گفت:" من دیدار انگلیس در برابر کلمبیا که در استادیوم اسپارتاک شهر مسکو برگزار شد را دیدم و شما خوش شانس بودید. کلمبیا دو شانس گل زنی برای پیش افتادن در ضربات پنالتی داشت، بنابراین شما خوش شانس بودید. اما چرا خوش شانس؟ زیرا شما بر روی مهاجمان زیادی سرمایه گذاری کرده بودید و این همان چیزی است که من انگلیس را در آن لحظه دوست داشتم."
کرواسی پیش این در برابر تیم‌های دانمارک و روسیه در ضربات پنالتی توانسته است به پیروزی برسد و حال در مرحله نیم نهایی باید روز چهارشنبه به مصاف تیم ملی انگلیس برود.

شوکر معتقد است که دیدار کرواسی با شاگرادان ساوت گیت رقابت سختی خواهد بود.
وی افزود:" این فوتبال است؛ ۱۱ نفر در برابر ۱۱ نفر؛ ۱۱ سرباز. انگلیس پیش از این هم تیم خوبی بوده است، اما حالا آن‌ها بسیار قوی هستند و ما باید به آن‌ها احترام بگذاریم.
ساوت گیت کار بزرگی کرده است. من دوستان زیادی در انگلیس دارم و ما هم دیگر را به خوبی می‌شناسیم.
اما "پول"، "فراری" و "ساعت ها" بازی نمی‌کنند. فقط ۱۱ جنگجو در برابر ۱۱ جنگجوی دیگر در جام جهانی بازی می‌کنند.
اما من فکر می‌کنم و قبل از بازی با روسیه هم گفتم که بازی در برابر انگلیس ۵۰-۵۰ است."


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *