زندان ماهشهر صاحب مجتمع کارگاهی اشتغال مددجویان شد

16:15 - 15 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۸۱۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
غلامعلی محمدی در بازدید از زندان ماهشهر، چندین پروژه عمرانی از جمله کارگاه اشتغال مددجویان را افتتاح کرد.

خبرگزاری میزان- غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در بازدید از «زندان ماهشهر»، راه‌اندازی چندین پروژه عمرانی و افتتاح مجتمع‌های اشتغال را کلید زد.

در این راستا محمدی ظهر امروز، 15 تیرماه از زندان ماهشهر بازدید کرد و طی آن پروژه «مجتمع اشتغال وحرفه‌آموزی زندان» درفضای 600 متر و با اعتباری ۱۸ میلیارد ریالی آغاز و سایت اداری و آشپزخانه ندامتگاه نیز افتتاح و به بهره‌برداری رسید. همچنین بصورت ویدئوکنفرانس «اندرزگاه قرنطینه و سالن ملاقات زندان آبادان» مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اتفاقات خوب حوزه اشتغال در زندان ماهشهر محقق شده است

محمدی در افتتاح این مجمتع اشتغال و حرفه‌آموزی تأکید کرد: اتفاقات موثر در حوزه اشتغال این مرکز، حاصل کارگروهی همکاران استانی است و البته حضور مدیران موفق در انجام این اقدامات نیز موثر است.

این زندان ازمصادیق عینی توسعه کمی و کیفی اشتغال است

رئیس سازمان زندان‌ها درعین حال درباره اهداف سفر به استان خوزستان و بویژه پیشبرد اهداف اشتغال‌زایی گفت: خوشبختانه کارگاه اشتغال در زندان ماهشهر، یکی از مصادیق عینی توسعه کمی و کیفی اشتغال است و پیشبرد این اولویت مهم در این زندان، کاملا ملموس و مشهود است.

مجتمع اشتغال زندان ماهشهر شامل کارگاه‌های پارچه‌بافی، چرم، کیف‌سازی، خیاطی و تسبیح‌سازی است که زمینه اشتغال مددجویان و کسب درآمد برای آنان را فراهم می‌سازد.

گفتنی است؛ سفر دو روزه رئیس سازمان زندان‌ها به استان خوزستان امروز، چهارشنبه نیز با سرکشی از زندان‌های استان و همچنین افتتاح پروژه‌های مختلف ادامه می‌یابد.

انتهای خبر/


برچسب ها: زندان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *