حاکم شرع سازمان اموال تملیکی: دادستان‌ها با صدور دستورات لازم از فساد کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی جلوگیری کنند

16:40 - 15 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۷۸۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حاکم شرع سازمان اموال تملیکی گفت: صبح امروز از انبارهای جمع آوری و فروش اموال تملیکی و گمرکات بندر انزلی بازدید شد.

عباس پوریانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سومین روز حضور در استان گیلان و بازدید از انبارهای جمع آوری و فروش اموال تملیکی و گمرکات این استان اظهار کرد: صبح امروز از انبارهای جمع آوری و فروش اموال تملیکی و گمرکات در بندر انزلی بازدید شد.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته با رئیس کل دادگستری استان گیلان افزود: در این جلسه درباره چگونگی رفع مشکلاتی که در انبارها مشاهده شد، بحث و گفت‌وگو شد. همچنین راجع به کالاهای بلاصاحبی که در انبارها وجود دارند، تاکید شد تا مقامات قضایی دستورات لازم را به ستاد اجرایی فرمان امام اعلام کنند تا سریعاً این کالاها را از انبارها خارج شود.

پوریانی عنوان کرد: مصوباتی که پس این جلسه تنظیم شد، به مدیران ابلاغ می‌شود و آنها ملزم به اجرای این مصوبات هستند.

حاکم شرع سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه از دادستان‌ها درخواست شد تا به انبارها سرکشی کنند، تصریح کرد: در بسیاری از موارد دادستان‌ها می‌توانند دستورات لازم را صادر و  پیگیری کنند تا کالاهای موجود در انبارها فاسد نشوند.

پوریانی با اشاره به اینکه 78 دستگاه موتور سیکلت و تعدادی خودرو در وضعیت نامناسب در انبارهای این استان وجود دارند، گفت: امیدواریم با تدابیری که اتخاذ می‌شود کالاهای موجود در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و گمرکات این استان به‌زودی رسیدگی شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *