جزئیاتی از سوابق دو نفر از متهمان سرقت از صندوق امانات بانک ملی

13:06 - 15 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۷۳۸۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
سخنگوی قوه قضاییه جزئیاتی از سابقه دو نفر از متهمان سرقت از صندوق امانات بانک ملی را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان - روز یکشنبه 15 خرداد حدود 168 صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران با استفاده از ابزارهای پیشرفته مانند دستگاه برش و فرز مورد سرقت قرار گرفت.

با تلاش ماموران پلیس آگاهی در کمتر از 48 ساعت از وقوع سرقت صندوق امانات بانک ملی، سارقان و مرتبطان آنها که بخشی در داخل کشور و بخشی از آنها هم به خارج از کشور متواری شده بودند، دستگیر شدند.

«مسعود ستایشی» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (چهارشنبه، ۱۵ تیرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره سابقه دو نفر از متهمان سرقت از صندوق امانات بانک ملی گفت: دو نفر از متهمان سرقت از صندوق امانات بانک ملی سال گذشته از بانکی در قائمشهر دزدی کردند و پس از آن شناسایی و دستگیر شدند. بر اساس رسیدگی‌های مقدماتی برای این افراد قرار تامین صادر می‌شود. قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و با تبدیل قرار وثیقه تودیع و متهمان آزاد می‌شوند. در مرحله رسیدگی کیفرخواست پرونده در آن موضوع صادر شده و متهمین به حبس محکوم می‌شوند و احکام قطعی بوده است. افراد برای تحمل کیفر نیامده‌اند و با احضار وثیقه گذار وثیقه ضبط شده است. این دو فرد متواری شده بودند. رئیس قوه قضاییه گفته‌اند دادستان انتظامی قضات موضوع را بررسی کنند و در صورتی که کوتاهی صورت گرفته بود اعلام کنند. اینکه افراد چرا ممنوع الخروج نبوده‌اند هم بر اساس قانون و به تشخیص قاضی است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *